1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?
3. Co, jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?
4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?
5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?
8. Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?
10. Z jakich firm kurierskich korzysta sklep?
11. Czy jest możliwość dostawy w weekend?
12. Czy jest możliwość wyznaczenia godzin dostawy?
13. Czy jest możliwy odbiór osobisty lub zakup stacjonarny?
15. W jaki sposób są wysyłane dowody zakupu?
1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę www.krakvet.pl?
• Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego
• Możliwość udziału w Programie Lojalnościowym
• Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia
• Wgląd w historię zamawianych produktów
• Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami
Przy zamówieniu z dostawą kurierską na kwotę większą niż 139 zł dostawa jest bezpłatna w przypadku przedpłaty. Za płatność przy odbiorze kurier pobiera 3 zł prowizji.
Do zamówień o wartości poniżej 139 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu w wysokości 14.99 przy pobraniu i 11.99 przy przedpłacie. Dostawa do paczkomatu kosztuje 11.99 zł przy zamówieniach poniżej 139 zł i 3 zł powyżej tej wartości zamówienia.
3. Co, jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?
W naszym sklepie możesz zwrócić produkty zupełnie za darmo do 14 dni od daty zakupu. Przysługuje jeden darmowy zwrot na jedno zamówienie w przypadku produktów o wartości min. 50 zł, w przeciwnym razie należy zwrócić produkty na swój koszt. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów i spełniasz warunki darmowego zwrotu, skontaktuj się z nami — odbierzemy je od Ciebie zupełnie za darmo — Sprawdź.
4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?
Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.
5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?
Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:
• ponownie złożyć nowe zamówienie
• kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty (w przypadku przelewów tradycyjnych) na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.
7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?
W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego.
8. Co w przypadku, kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia, jeżeli jest to możliwe, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@krakvet.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.
9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?
Zapisz się do newslettera za pomocą formularz na stronie Newsletter i odbierz 10 zł na start. Możesz też zalogować się na stronie www.krakvet.pl w zakładce Moje konto > Moje dane możesz zaznaczyć lub odznaczyć chęć otrzymywania newslettera. Wypisać można się również używając linku w newsletterze.
10. Z jakich firm kurierskich korzysta sklep?
Większość zamówień wysyłana jest firmą kurierską DB Schenker.
11. Czy jest możliwość dostawy w weekend?
Firma kurierska dostarcza przesyłki tylko w dni robocze.
12. Czy jest możliwość wyznaczenia godzin dostawy?
Nie mamy wpływu na godziny dostawy – firma kurierska doręcza paczki w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze. W razie nieobecności adresata kurier podejmie drugą próbę doręczenia.
13. Czy jest możliwy odbiór osobisty lub zakup stacjonarny?
Nie posiadamy obecnie punktów stacjonarnych ani punktów odbioru osobistego – sprzedaż jest prowadzona wysyłkowo.
14. Czy jest możliwość wymiany produktów w zestawie na inne?
Nie ma możliwości wymiany składowych produktów w gotowym zestawie – zalecamy zakup wybranych produktów na sztuki.
15. W jaki sposób są wysyłane dowody zakupu?
Faktury wysyłane są drogą mailową w momencie przekazania przesyłki kurierowi. Jeśli nie widzisz wiadomości w folderze głównym zalecamy poszukać jej wpisując frazie „Krakvet”.