Zobacz polecane produkty:

PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula - sucha karma dla psa - 12kg

Jakie są objawy choroby stawów?

Wczesne objawy zwyrodnienia stawów bardzo łatwo przeoczyć, natomiast rozwój choroby następuje znacznie szybciej. Sztywność kończyn, trudności ze wstawaniem, wchodzeniem po schodach czy w czasie skoków lub kulenie, to tylko część z nich. Leczenie zazwyczaj wiąże się próbą podtrzymania psa w jak największej aktywności i dobrej kondycji, zawiera kombinację leków, odpowiednie ćwiczenia, dietę, kontrolę wagi, a jego nadrzędnym celem jest utrzymanie sprawności stawów psa.

PURINA PRO PLAN VETERINARY DIETS JM Joint Mobility Formula jest wysokiej jakości karmą, promującą zdrowe stawy u psów w każdym wieku, także u szczeniąt. Zawiera specjalnie opracowany poziom kwasów tłuszczowych OMEGA-3, w tym EPA, aby wspomóc naturalne procesy przeciwdziałające zapaleniom stawów. Wykazała poprawę postawy i chodu u psów ze zmniejszoną ruchomością stawów, przyczyniając się do zwiększenia mobilności i jakości życia pupila.

Wyjątkowa formuła zaprojektowana przez PURINA może być także stosowana jako element diety zwalczającej otyłość i utrzymującej prawidłowy poziom tłuszczu w organizmie psa, aby eliminować zagrożenie zwyrodnieniem stawów.

ZALETY:

• Naturalne źródła glukozaminy i chondroityny, aby wspierać stawy i poprawiać chód u czworonogów ze zmniejszoną ruchomością.
  • Kwasy tłuszczowe omega-3, aby przeciwdziałać zapaleniom stawów.
  • Ulepszone przeciwutleniacze (witaminy C i E), aby jak najdłużej utrzymać stawy w ich dobrej kondycji.

ANALIZA:
Wilgotność 7.5%
Białko 30%
Tłuszcz 12%
Kwasy tłuszczowe Omega-6 1.50%
Kwasy tłuszczowe Omega-3 0.67%
EPA 0.34%
DHA 0.19%
Węglowodany 43%
Włókno surowe 2 %
Glukozamina 1000 mg/kg
Witamina E 760 mg/kg
Witamina C 70 mg/kg
Energia metaboliczna (ME)* 3.5 kcal/g

SKŁAD:
ryż, suszone białko łososia, suszone białko drobiowe, mąka pszenna, białko sojowe w proszku kukurydza, suszone jajo, digest, olej rybi, łuski grochu, tłuszcz wieprzowy, minerały, celuloza.