Dostępne formy dostawy to przesyłka kurierska lub wysyłka do paczkomatu InPost.
Zamówienia do paczkomatów obsługuje firma InPost - dowiedz się więcej na temat lokalnych punktów odbioru. Większość zamówień z dostawą kurierską wysyłana jest firmą kurierską DB Schenker.
Przy zamówieniu na kwotę większą niż 139 zł i wysyłki kurierskiej dostawa jest bezpłatna w przypadku przedpłaty. Za płatność przy odbiorze kurier pobiera 3 zł prowizji.
Do zamówień o wartości poniżej 139 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu w wysokości 14.99 przy pobraniu i 11.99 przy przedpłacie za przesyłkę kurierską. Dostawa do paczkomatu kosztuje 11.99 zł dla zamówień poniżej 139 zł i 3 zł dla zamówień powyżej tej kwoty.
Po wysyłce zamówienia otrzymasz powiadomienie drogą mailową. Wiadomość będzie zawierać link do śledzenia paczki.
Przesyłkę można śledzić na stronie internetowej przewoźnika – numer przesyłki oraz link do śledzenia paczki otrzymasz drogą mailową po wysłaniu zamówienia.
Czas dostawy zależy od wybranej formy wysyłki. Większość zamówień z dostawą kurierską dociera następnego dnia po wysyłce paczki z naszego magazynu, natomiast zamówienia do paczkomatów InPost docierają zwykle następnego dnia lub do 2 dni roboczych od wysyłki paczki z magazynu.
Firma kurierska dostarcza przesyłki tylko w dni robocze.
Jeśli termin doręczenia paczki upłynął, sprawdź list przewozowy i w razie potrzeby skontaktuj się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numer 12 306 73 83 lub mailowo, na adres sklep@krakvet.pl.
Reklamację można złożyć do 14 dni od odebrania paczki przez stronę internetową lub drogą mailową, wysyłając wiadomość na reklamacje@krakvet.pl.
Zostaniesz poproszony o podanie informacji na temat stanu przesyłki (jeśli reklamacja dotyczy braku w paczce lub uszkodzenia) oraz o przedstawienie problemu z otrzymanym towarem. W przypadku uszkodzeń przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć paczki z zewnątrz oraz towaru, a także o spisanie protokołu szkody. Można to zrobić w obecności kuriera lub online. Protokół szkody należy przesłać razem ze zdjęciami paczki. Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy towar, a paczka nie jest uszkodzona, wystarczy przesłać zdjęcie otrzymanego towaru.
O dalszych statusach zgłoszenia będziesz informowany drogą mailową.