Krakvet - sklep internetowy
Wszystkie kategorie
Wszystkie kategorie
Do darmowej dostawy pozostało:

Dostawa

  1. Jakie są dostępne formy dostawy?
  2. Z jakich firm kurierskich korzysta sklep KrakVet?
  3. Jaki jest koszt dostawy?
  4. W jaki sposób zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?
  5. Gdzie śledzić przesyłkę?
  6. Ile wynosi czas dostawy?
  7. Czy jest możliwość dostawy w weekend?
  8. Co jeśli paczka nie dotarła?
  9. Co jeśli paczka jest uszkodzona?

 

Jakie są dostępne formy dostawy?

Dostępne formy dostawy to przesyłka kurierska lub wysyłka do paczkomatu InPost.

 

Z jakich firm kurierskich korzysta sklep KrakVet?

Zamówienia do paczkomatów obsługuje firma InPost - dowiedz się więcej na temat lokalnych punktów odbioru. Większość zamówień z dostawą kurierską wysyłana jest firmą kurierską DB Schenker.

 

Jaki jest koszt dostawy?

Przy zamówieniu na kwotę większą niż 139 zł i wysyłki kurierskiej dostawa jest bezpłatna w przypadku przedpłaty. Za płatność przy odbiorze kurier pobiera 3 zł prowizji.

Do zamówień o wartości poniżej 139 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu w wysokości 14.99 przy pobraniu i 11.99 przy przedpłacie za przesyłkę kurierską. Dostawa do paczkomatu kosztuje 11.99 zł dla zamówień poniżej 139 zł i 3 zł dla zamówień powyżej tej kwoty.

 

W jaki sposób zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?

Po wysyłce zamówienia otrzymasz powiadomienie drogą mailową. Wiadomość będzie zawierać link do śledzenia paczki.

 

Gdzie śledzić przesyłkę?

Przesyłkę można śledzić na stronie internetowej przewoźnika – numer przesyłki oraz link do śledzenia paczki otrzymasz drogą mailową po wysłaniu zamówienia.

 

Ile wynosi czas dostawy?

Czas dostawy zależy od wybranej formy wysyłki. Większość zamówień z dostawą kurierską dociera następnego dnia po wysyłce paczki z naszego magazynu, natomiast zamówienia do paczkomatów InPost docierają zwykle następnego dnia lub do 2 dni roboczych od wysyłki paczki z magazynu.

 

Czy jest możliwość dostawy w weekend?

Firma kurierska dostarcza przesyłki tylko w dni robocze.

 

Co jeśli paczka nie dotarła?

Jeśli termin doręczenia paczki upłynął, sprawdź list przewozowy i w razie potrzeby skontaktuj się bezpośrednio z naszym Działem Obsługi Klienta telefonicznie pod numer 12 306 73 83 lub mailowo, na adres sklep@krakvet.pl.

 

Co jeśli paczka jest uszkodzona?

Reklamację można złożyć do 14 dni od odebrania paczki przez stronę internetową lub drogą mailową, wysyłając wiadomość na reklamacje@krakvet.pl.

Zostaniesz poproszony o podanie informacji na temat stanu przesyłki (jeśli reklamacja dotyczy braku w paczce lub uszkodzenia) oraz o przedstawienie problemu z otrzymanym towarem. W przypadku uszkodzeń przesyłki prosimy o zrobienie zdjęć paczki z zewnątrz oraz towaru, a także o spisanie protokołu szkody. Można to zrobić w obecności kuriera lub online. Protokół szkody należy przesłać razem ze zdjęciami paczki. Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy towar, a paczka nie jest uszkodzona, wystarczy przesłać zdjęcie otrzymanego towaru.

O dalszych statusach zgłoszenia będziesz informowany drogą mailową.