Chora wątroba u starego psa - czy jest sens leczyć?
-
Ja bym zastanowiła się na badaniem serca. jeśli was na to stać, to myślę że nie jest to zbędny wydatek. Encorton w zależności od etiologii. Być może jest to przejściowe zapalenie i uda się to zaleczyć (po to chyba antybiotyki), to wtedy terapia zostanie zakończona. Jeżeli są to zmiany nieodwracalne, albo bardzo zaawansowane steryd będzie do końca w 1/3, 1/4 dawki. Nie jestem lekarzem ale zdecydowanie w tym leczeniu brakuje mi leków wspomagających wątrobę. Zapytaj lekarza o podawanie essentiale forte (ew. esselive duo) w formie dopełnienia i wsparcia terapii. Jeżeli nie będzie miał przeciwwskazań to zacznijcie to podawać.
Być może niezbyt dokładnie przeczytałam wątek, ale nie widziałam nic na temat usg narządów wewnętrznych...czy było robione ..wydaje mi się to podstawą w diagnostyce...
Heparenol jest teraz "modny" w lecznicach , bo firma go rozprowadzająca prowadzi intensywną kampanię reklamową.. u mnie się wcale nie sprawdził w dwóch przypadkach.
Przy zaburzeniach w czynności wątroby i uszkodzeniach wątroby bardzo skuteczny jest hepatodoron i hepeel Heela, to leki homeopatyczne.
Heparenol jest teraz "modny" w lecznicach , bo firma go rozprowadzająca prowadzi intensywną kampanię reklamową.. u mnie się wcale nie sprawdził w dwóch przypadkach.
Przy zaburzeniach w czynności wątroby i uszkodzeniach wątroby bardzo skuteczny jest hepatodoron i hepeel Heela, to leki homeopatyczne.
Pies miał usg - wykryło zmiany w wątrobie. Obecnie czuje się bardzo dobrze bez wątpienia dzięki temu sterydowi. Zjadłaby konia z kopytami, ale oczywiście jest na dietce:) W poniedziałek znowu do weterynarza, wtedy pewnie okaże się, co dalej. Martwię się tylko tym, że to tylko łagodzenie objawów i takie "nakręcanie" organizmu, a np. za tydzień czy po zmniejszeniu dawki będzie to samo. Dzięki za radę nt. homeopatii - wprawdzie mam do tego trochę sceptyczny stosunek, ale to nie koliduje z pozostałym leczeniem, więc pewnie spróbuję:)