Silne alergie i leczenie homeopatyczne - ma to sens?

Dyskusje o chorobach, ich leczeniu, oraz profilaktyce.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Retriver

10 kwietnia 2015, 13:31

Seledynka, nie znam się na homeopatii, kiedyś próbowałam się sama w ten sposób leczyć z marnym skutkiem, trzeba było zażyć i antybiotyki i steryd i uspokoić organizm.

W tej chwili pies męczy się przeokrutne, a słowa veta że poprawa za 3 lub 9 miesięcy lub wcale to normalnie do takiego veta nigdy bym nie wróciła. Albo decydujesz się na leczenie konwencjonalne albo nie wiem co, zastanów się ile ten pies jeszcze wytrzyma zanim zacznie gryźć z bólu, my ludzie już dawno leżelibyśmy w szpitalu i błagali o przeciwbólowe i przeciwświądowe leki, a on ma tylko Ciebie i Ty decydujesz co dalej czekasz czy nadal szukasz innych możliwości, a jak już nie ma to trzeba usiąść i zastanowić się co będzie w tej sytuacji właściwe dla psa nie dla Ciebie.

Mam znajomych i ich dzieci mają atopowe zapalenie skóry i od małego antybiotyki i sterydy w odpowiednich dawkach, maści i maty ozonowe wkładane do wanny do kąpieli i dzieci jakoś dają radę.
Nie wiem czy Twój pies jest do końca zdiagnozowany i proszę Cię już więcej nie będę - pomyśl o ziołach o których pisałam Ci na Pw, podpytaj porozmawiaj. Nic nie musisz na siłę robić wbrew sobie tylko więcej będziesz wiedzieć może ktoś coś pomoże, może leczył podobny podobny przypadek.
Współczuję sytuacji.
mmistique

10 kwietnia 2015, 13:50