Koleżanka ma kastrata i ciągle wraca pocharatny. Jest gnębiony przez inne koty...
Ale już milczę bo nie znam się na kotach.

czip hormonalny nie działa na agresje terytorialnąnina281 pisze:My podwyższony poziom testosteronu i wlasnie dlatego pytam o suprelorin, ktory jak rozumiem ma na celu zmniejszenie wydzielania tego hormonu.
Najbardziej martwie sie wlasnie o niego, bo widze, że nie daje sobie rady z tą swoja agresją i terytorialności (...)
zapytaj weterynarza ostatnio miała długą rozmowę z wetem (stosuje od kilku lat i nie ma u niego potrzeby kupować 2 szt.)isabelle30 pisze:Chyba coś Ci się pomyliło... dawka 4.7 jest przeznaczona na 6 mcy, dawka 9 na 12 mcy... i nie wielkość zwierza ma tu znaczenie tylko właśnie długość uwalniania i krążenia w organizmie dysleroiny. Jeżeli dasz dawkę 9 to zwierzak nie będzie kastratem całe życie tylko do momentu gdy implant rozpuści się do końca...
Na 40kg psie dawka 4.7 działa około 10-11 mcy...
poczytaj ulotkęisabelle30 pisze:Chyba coś Ci się pomyliło... dawka 4.7 jest przeznaczona na 6 mcy, dawka 9 na 12 mcy... i nie wielkość zwierza ma tu znaczenie (...)
znam koty (nie mam tu na myśli małych ras) wykastrowane hormonalnie 9,4 (lata minęły a oni nadal kastraci) a sprawdzam info u kilku wetów z kilku str. kraju (mnie bardziej interesuje na kotach) choć więcej info jest na forach o psachisabelle30 pisze:Tak się składa że ja też stosuję od kilku lat... od prawie 4 lat dokładnie... na dużym psie. Ulotkę znam niemal na pamięć i mam za sobą bardzo długą rozmowę na ten temat z bardzo dobrym wetem...
Dysleroina nie zabija komórek wydzielających testosteron... dysleroina tylko blokuje receptory dla hormonu uwalniającego dla testosteronu... aby wykastrować forever trzeba usunąć komórki wydzielające testosteron.
Zmień weterynarza... przespał większość wykładów