Zosia :)

Dyskusje o chorobach, ich leczeniu, oraz profilaktyce.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Kwasek15

23 lipca 2014, 11:18

To co ja mam teraz zrobic.. bo ja juz jestem zielony teraz ;/
Agis

23 lipca 2014, 11:35

Kwasek zdiagnozuj psa i go lecz a o wyborze weta specjalisty musisz sam zdecydować , bo nikt za Ciebie niestety tego nie zrobi . Głowa do góry , będzie dobrze , tylko z tym nie zwlekaj .
Agis

23 lipca 2014, 12:31

Retriver pisze:Guz nie zostanie wyłuskany, tylko usunięty ze skórą i tu może być problem.
Jak można kogoś oceniać jeżeli się nie zna :?:

Zastanawiam się, czy ty w ogóle masz psa.

Retriver , Twoje dwa ostatnie zdania skierowane były do mnie ??
bo jeśli tak ,to coś źle przeczytałaś ( zrozumiałaś ? ) i ...
w qwoli wyjaśnienia ..1 )
Moje "Nie skomentuję tego "nie było odpowiedzią na Twój post (bo to nie z Tobą rozmawiałam ) tylko na post Kwasek15 a
konkretnie na zdanie "Wet kazał czekać i obserwować czy się nie rozrasta " Pechowo i czasowo stało sie ,że moj post zamieścił się pod Twoim ale to dlatego ,ze w trakcie mojego wysyłania dwie inne osoby również w tym samym czasie wysyłały wiadomość i moja niestety , nieszczęśliwie "uplasowała " się pod Twoją . Nie pomyślałaś zapewne o tym , prawda? Ale mogłaś ,zanim podsumowałaś moją osobę , zapytać czy pisze do Ciebie lub odpowiadam na Twój post ? upewniając się .
w qwoli wyjaśnienia ....2 )
Nie oceniam nikogo kogo nie znam , a zwłaszcza Ciebie .
w qwoli wyjasnienia ...3 )
Nie musisz się zastanawiać :D mam psa , miałam psy i psy mieć będę ..i co najważniejsze dając im nie tylko
miłość ale przede wszystkim szacunek .
I na koniec pozwól ,że Cię jednak ocenię .:) ...tak w ogóle , jak dla mnie masz nie tylko wiedzę w sprawach różnych (nie jesteś kompletnym laikiem ) ale masz rozsądek i wyważenie które bardzo często jest niezbędne i pomocne w prowadzeniu psa .
Retriver

23 lipca 2014, 12:57