usunięcie tematu

Dyskusje związane z hodowlą kotów.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Kontakt:

02 grudnia 2005, 00:29

zarządzeniem właścicieli temat został usuniety gdyż forum nie stanowi podstawy to wyrażania poglądów i światopoglądów przez lekarza prowadzącego porady. Wszystkich których uraziłem wypowiedziami gorąco przepraszam .
Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Kontakt:

02 grudnia 2005, 02:37

Oświadczenie.

Jestem lekarzem weterynarii i złożyłem po studiach przyrzeczenie. Staram się oddać zwierzętom każdą moją wolną chwilę. Nie ma dla mnie znaczenia czy jest to zwierze rasowe czy nie, nie mają dla mnie znaczenia pieniądze ( gdyby miały nie było by mnie na tym forum - nie czerpie z tego forum ani złotówki - robie to dobrowolnie). Nie odmawiam pomocy ciężarnej kotce czy suce obojętne jakiej rasy i maści ona jest. Zalecam kiedy tylko mogę zabiegi sterylizacji ale nie mogę do nich nikogo zmusić, tak jak nie mogę zmusić nikogo do zmiany podejścia do rozmnażania. Ciężko pracujemy aby zmieniać światopoglądy i zapatrywania ludzi na los zwierząt. Pomagamy schroniskom jak możemy, ale sytuacja jest w nich tragiczna. Nie mogę odmówić pomocy jeśli ktoś chce rozmnożyć mieszańca bo przyrzekałem pomóc. Wszyscy zaś którzy wypowiedzieli się po mnie wycinali moje wypowiedzi nie jestem w stanie obronić się przed krzyczącymi ludźmi ze wszystkich stron. Ludzie jestem z Wami chcę pomagać jak Wy. Ja pracuje inaczej niż woluntariusze w schronisku nie mogę dzielić zwierząt na te rasowe i nierasowe a mam głęboki szacunek do każdej istoty ludzkiej, która bierze zwierze ze schroniska i pomaga mu.