Przeglądając forum zastanawiałam się czy myśleliście o tym: czy nasze kociaki interesują się naszymi zawodami. Mam jakieś dziwne wrażenie, że mam kota "księgowego". Z zawodu jestem księgową i Maniek uwielbia zabawę z segregatorami, papierkami, laptopem i drukującą drukarką. Jak wracam z pracy nie odstępuje mnie nawet na krok. Szczególnie jak zobaczy w okolicy moje dokumenty, to nie pomagają nawet żadne nasze kocie zabawy, przecież w okolicy są segregatorki
P.S. Wysłałaby parę zdjęć ale nie wiem jak (może ktoś podpowie)
Koci zawód
Możesz np. skorzystać z fotosika. Ładujesz tam zdjęcie na stronę, po czym wyświetla Ci się kod. W poście wpisujesz [img]link%20ze%20strony[/img] (chyba dobrze pamiętam ).
Co zaś do zainteresowania kotów zawodami to ostatnio miałam podobną sytuację. Ja też zajmuję się księgowością i analizami ekonomicznymi i parę dni temu Pysia latała mi po stole, przeglądała papiery i nie pozwalała pracować
Co zaś do zainteresowania kotów zawodami to ostatnio miałam podobną sytuację. Ja też zajmuję się księgowością i analizami ekonomicznymi i parę dni temu Pysia latała mi po stole, przeglądała papiery i nie pozwalała pracować
Ostatnio zmieniony 02 listopada 2007, 11:12 przez Iza-Erin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kasia i Maniuś
Chyba się udało
Nie wiem, ale dzięki za pomoc
Kasiu obok linka jest napis Pobierz pozostałe kody. Klikasz napis i pokazują się linki do wklejania na forum. KodówKasia i Maniuś pisze:Chyba się udało
Pozdrawiam koleżanki po fachu
W przypadku dużych zdjęć, wklejaj tylko miniaturki do powiększania bo inaczej stronka forum będzie się rozjeżdżać
Fajnie Ja również pozdrawiam
- owoc granatu
dziewczyny .... a mowia , ze ksiegowe to takie wredne baby ...... skad wiec w nas tyle wrazliwosci i milosci do futrzakow ??
ci , ktorzy tak mowia nie znaja sie na ludziach . nie maja pojecia co w nas tak naprawde siedzi . bo koty nie kochaja kazdego ......