Cieczka

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Polka199

24 października 2013, 20:30

Co zrobić czuje się okropnie moja suczka dostał pierwszą cieczkę mam jeszcze psa nie przypilnowałam jej i raz się zdarzyło że niestety doszło do ... ... ma dopiero 6 miesięcy czy to możliwe że jest w ciąży a jak jest jak to można rozpoznać . i Ile kosztują odpowiednie leki aby usunąć ciąże . Proszę nie wiem co robić Jeśli ona nie przeżyje ja też nie przeżyje . Płacze już cały wieczór od zdarzenia . Proszę , Błagam o pomoc :!: :!: :!: Jezu co robić . Ta sytuacja jest nie do wytrzymania . Ja tak kocham moją Suczkę RÓZIE .
ania005

24 października 2013, 20:58

Zadzwon do najbliższego gab.weterynaryjnego i zapytaj co zrobić w takiej sytuacji ,może lekarz poda zastrzyk i będzie po sprawie ,nie znam się ale wydaje mi się ze można jeszcze zapobiec .
SleepingSun

24 października 2013, 20:59

wykonajcie sterylkę.
Seiti

24 października 2013, 21:02

Jeżeli suka nie ma być suką hodowlaną to sterylka.
Polka199

24 października 2013, 21:05

Ja mam dopiero 13 lat raczej z kieszonkowego nie spłacę takich metod która jest naj. tańsza a skuteczna moi rodzice raczej nie dadzą kasy na coś takiego mamy dużo wydatków remontujemy dom PROSZĘ życie bez mojej suczki to nie to samo :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
89ola

24 października 2013, 21:09

jedyne co możesz zrobić, to znaleźć adres Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w swoim mieście (lub inną fundacje) i skontaktować się z nimi najlepiej osobiście, być może pokryją koszty sterylki.
Polka199

24 października 2013, 21:18

89ola pisze:jedyne co możesz zrobić, to znaleźć adres Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w swoim mieście (lub inną fundacje) i skontaktować się z nimi najlepiej osobiście, być może pokryją koszty sterylki.
Mieszkam w SzczUcinie to taka mała miejscowość koło Krakowa
Czy mógłby mi ktoś podać ceny takich różnych leków