Jak sobie poradzić po stracie psa.....

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

ania05

22 sierpnia 2012, 21:12

Chodzi mi o to że cokolwiek bym zrobiła babunia by umarła ,ku zdziwieniu rodziny .Analogia dotyczy nieuchronności końca w obliczu choroby a nie jednostki na jaką się choruje .Nie znam się na gryzoniach ale z tego co czytałam u takich stworków choroba postępuje bardzo szybko .
Elenar

22 sierpnia 2012, 21:34

Nie wiem Aniu, już momentami nic nie wiem... Potrzebuję tej rozmowy z wetem. Jednak poczekam jeszcze trochę, jak będę w lepszym stanie. Bo boję się, ze jeśli wet potwierdzi, ze coś zrobiłam nie tak, to zejdę na zawał w lecznicy... Dziękuję Ci, ze nieustannie mnie wspierasz, to bardzo dużo dla mnie znaczy.

A odbijając się na moment od tego, co bardzo boli - przed chwilą byłam pod domem nakarmić kicię :) Nie tą moją, tylko inną - malutką kilkumiesięczną. Mamy takie kocie dziecko na osiedlu, które uwielbia ludzi i pcha się wszędzie. A najbardziej lubi grać z dzieciakami w siatkówkę. Jak tylko usłyszy, ze dzieciaki grają na boisku, od razu przybiega. Nikt nie jest w stanie jej stamtąd przegonić. Przesłodkie stworzenie.
ania05

22 sierpnia 2012, 21:45

Ojej tylko żeby nic jej się nie stało ... :) Kurcze ,Marii trzeba ją podesłać ....zaraz by miała zajęcie . :mrgreen:
mariantoru1954

22 sierpnia 2012, 22:29

ania05 pisze:Ojej tylko żeby nic jej się nie stało ... :) Kurcze ,Marii trzeba ją podesłać ....zaraz by miała zajęcie . :mrgreen:
Ja jeszcze nie jestem gotowa na nowego kota.Nie wiem czy kiedykolwiek będę bo mojej Katinki nikt mi nie zastąpi.A Elenar może adoptuje tą kicię bo szkoda aby jej się stała krzywda.Albo może komus znajomemu ja polecić.
Elenar

22 sierpnia 2012, 22:56

Muszę sprostować. Kicia ma swój dom, tylko jakoś rzadko w nim przebywa... Dziś odnosiłam ją do jej domu, ale i tak potem pobiegła na boisko, bo dzieciaki jeszcze grały.
Elenar

22 sierpnia 2012, 23:13