kupno

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

kasiaaa_27
Posty:1
Rejestracja:16 sierpnia 2007, 14:25
Lokalizacja:Bydgoszcz

16 sierpnia 2007, 14:43

Witam.
Potrzebuję rady w sprawie zakupu pieska. Upatrzyłam sobie na aukcji ślicznego szczeniaczka YORKA miniaturkę. Tej rasy psa pragnę mieć i nie podlaga to żadnej dyskusji. Wybór jest absolutnie pewny.
Moje pytanie dotyczy tego małego, którego wybrałam. Na aukcji sprzedawca podaje, że jest on jedynakiem. Nie znam się na tym, ale czy miot nie powinien składać się z większej liczby szczeniąt? Czy to ma jakiś wpływ na zdrowie, lub coś innego, tego jednego? Oczywiście piesek nie ma rodowodu. Nie stać mnie na rodowodowe. Czy mniaturki gorzej chowają się od "zwykłych" Yorków?
Dodam jeszcze, że ponieważ muszę chodzić jeszcze do szkoły (ale jestem już pełnoletnia) i nie chciałabym żeby maluch był sam w domu, chcę przewozić go codziennie, w specjalnej torbie, do babci (autobusem komunikacji miejskiej). Czy to nie będzie dla niego niekorzystne?
Proszę o poradę. Chciałabym rozwiać wszelkie wątpliwości przed zakupem.
Pozdrawiam.
Gość

16 sierpnia 2007, 16:00

Pisz: piesek w typie YORKA, bo zaraz zjedza Cie hodowcy, pozdrawiam . p.s. wejdz na strone forum yorkow, a tam wszystkiego sie dowiesz.
Awatar użytkownika
owoc granatu
Posty:109
Rejestracja:30 czerwca 2007, 21:05

16 sierpnia 2007, 23:19

:mrgreen:
pianistka
Posty:1120
Rejestracja:30 listopada 2005, 09:17

17 sierpnia 2007, 19:11

Kupno psa "yorka miniaturki" może mieć konsekwencje w postaci skarłowaceń pupila - a to oznacza problemy.