Takie tam różniaste sprawy
wy sobie komiksy a ja sobie Rachel Brice
http://www.youtube.com/watch?v=ryZA68xo ... re=related
-
Ten zwrot to jest na dziecko i należy się każdej rodzinie z dzieckiem. Do tego jest specjalne rozliczanie dla samotnego rodzica i dodatkowy zwrotSeiti pisze:No weź!! Błagam...
A jaki masz rozkład, kiedy to będzie? Proszę...proszę, proszę!
Zaraz i tak nie wiem o czym mówisz, Iza. Wybaczcie jestem pod wpływem zielonej herbaty.
Ten zwrot ok 1000zł?
Kiedyś umiałam podobnie... teraz bym rozwaliła sobie znowu kolano i kręgosłup.Dardamell pisze:wy sobie komiksy a ja sobie Rachel Brice
Czasem suki są takie grzeczne, że aż pękam z dumy np. dzisiaj. Jak Shena nie szczekała ani nie chciała biec do psa to Neya go zignorowała. Bardzo się cieszę, że udało mi się zapobiec szczekaniu itp. Potem sobie idziemy i panowie, którzy sypali piaskiem z samochodu chyba chcieli zwrócić moją uwagę i zaczęli zaczepiać Neyę. Wołali ją i próbowali "poszczuć ją" na swojego kolegę. Już nawet nie chciało mi się im odpowiedzieć bo z pewnością Shena by również wyraziła swoje zdanie na ten temat, skupiłam się na Neyi, która stała i patrzyła się na nich jak na najokazalsze okazy idiotów.
-
I ten wzrok i mine u psa uwielbiam najbardziej. Wyraża więcej niż to samo u człowieka
-