Zamówienie z Krakvetu - kpina!
Zamawiałam już kilkakrotnie i nie mam zastrzeżeń. Jestem bardzo zadowolona i oby tak zostało
-
- Posty:3463
- Rejestracja:28 stycznia 2011, 23:19
a ja mam sugestię, mianowicie radziłabym zmienić kuriera, bo skoro nie radzi sobie z dostarczaniem przesyłek z Krakowa do Krakowa to coś jest chyba nie tak;) dostaje się maila, że zamówienie ma być dnia następnego, od firmy kurierskiej potwierdzenie, ale niestety karmy dla kota wczoraj nie dostałam, a to już 2 raz.
Do mnie dochodzi już na drugi dzień, więc polecam zakupy w tym sklepie.Wszystko w jak najlepszym porządku.
a ja zawsze dzwonię do firmy kurierskiej na drugi dzień i mówię im kiedy mają dostarczyć. robię zakupy przez internet od baaaardzo dawna, i zawsze zdarzy się jakiś poślizg w dostawie z winy kuriera. Ten problem ma KAŻDA firma kurierska. wtedy nie warto się użerać z kurierem tylko trzeba dzwonić do biura w którym pracuje kurier, i przekazać informację o której się chce dostawę. i tyle, u mnie to zawsze się sprawdza.
Zamówiłam kilka produktów i na dostawę co prawda nie musiałam długo czekać, artykuły (łącznie z karmą) dotarły wszystkie, gratis do karmy też dostałam taki jaki wybrałam. Jedynym problemem jest to, że przysłano mi inną smycz, niż zamówioną. Specjalnie wybrałam smycz z regulowaną długością, a dostałam zwykłą bez regulacji. Oczywiście w swojej naiwności nie poprosiłam kuriera o otwarcie paczki w jego obecności, więc formularza "szkód" nie mam i w związku z tym pewnie już nic nie jestem w stanie z tym zrobić. Dlatego przestrzegam, żeby zawsze sprawdzać zawartość paczki w obecności kuriera.
-
- Posty:3463
- Rejestracja:28 stycznia 2011, 23:19
a kontaktowałaś się z krakvetem? Jestem pewna, że jeżeli pomylono się przy realizacji zamówienia to smycz Ci wymienią. Protokół dotyczy szkód jak sama napisałaś, a nie błędu ludzkiego.
madzik_f skontaktuj się z biurem obsługi klienta, na prawdę nie będzie żadnego problemu, tylko trzeba to zgłosić i wszystko uzgodnić.
-
- Posty:1
- Rejestracja:26 listopada 2008, 15:28
Ja również mam kolejną, nieudaną transakcję ze sklepem Krakvet. W tej chwili czekam kolejny tydzień na zamówioną karmę. Karma jest w ofercie, ale faktycznie nie ma jej na stanie. Wcześniej długi czas realizacji był tłumaczony awarią systemu, w tej chwili wystąpił brak karmy. Mam nadzieję, że w końcu dojdzie, bo pieniądze zostały wpłacone. To jest mój ostatni zakup w Krakvet. Nie lubię być traktowana niepoważnie.
Niestety kpina nie sklep. Zamówienie ponad tydzień temu. Zero kontaktu ze strony krakvetu. Nawet pomimo zaznaczonej opcji o kontakcie telefonicznym w przypadku braku towaru. Zamówienie jak to ładnie mówią "przyjęte do realizacji". Zero informacji i kontaktu. nic trzeba szukać gdzie indziej.
Niestety, ale muszę potwierdzić. Na poprzednie zamówienie czekałem 2 tygodnie - fakt - po 3 dniach otrzymałem telefon z informacją, że czas oczekiwania będzie dosyć długi.
Teraz przy kolejnym zamówieniu nie mogąc się doczekać sam zadzwoniłem po 4 dniach i okazało się (po długotrwałych ustaleniach), że nie ma wszystkiego i trzeba jeszcze poczekać 5-7 dni.
Za towar zapłaciłem wcześniej więc muszę zaczekać na jego dostawę, ale pies coś musi jeść więc zamówiłem tą samą karmę u konkurencji - dotarła do mnie następnego dnia ... Da się ? Jak widać da.
Cały problem Krakvetu polega chyba na tym, że przyciągając klienta obfitością asortymentu zapomina, że powinien zadbać także o płynność zamówień i jeśli oferuje jakiś towar to powinien go mieć (bądź ściągnąć do siebie w ciągu 1-2 dni). W dzisiejszych czasach zamówienie karmy przez internet nie może trwać tydzień lub nawet dwa...
Teraz przy kolejnym zamówieniu nie mogąc się doczekać sam zadzwoniłem po 4 dniach i okazało się (po długotrwałych ustaleniach), że nie ma wszystkiego i trzeba jeszcze poczekać 5-7 dni.
Za towar zapłaciłem wcześniej więc muszę zaczekać na jego dostawę, ale pies coś musi jeść więc zamówiłem tą samą karmę u konkurencji - dotarła do mnie następnego dnia ... Da się ? Jak widać da.
Cały problem Krakvetu polega chyba na tym, że przyciągając klienta obfitością asortymentu zapomina, że powinien zadbać także o płynność zamówień i jeśli oferuje jakiś towar to powinien go mieć (bądź ściągnąć do siebie w ciągu 1-2 dni). W dzisiejszych czasach zamówienie karmy przez internet nie może trwać tydzień lub nawet dwa...
Czy nie prościej i uczciwiej byłoby - tu pytanie do osób decydujących a sklepie Krakvet - by przy każdym z produktów obecnych na stronie zaznaczona była jedna z opcji: DOSTĘPNY/ NIEDOSTĘPNY czy CHWILOWO niedostępny. Składający zamówienie ma wtedy wybór i świadomość oczekiwania na dany produkt. Dla mnie przyjmowanie zamówień i oczekiwanie na rzecz po 2 tygodnie - bo tak się zdarzało - jest dużym nieporozumieniem. Trudnośc kolejna polega też na tym, iż przed złożeniem zamówienia, znając już realia panując w krakvecie, czyki bogaty asortyment na stronie nie mający nic wspólnego ze stanem faktycznym - chciałam uzyskać info telefonicznie, czy dany produkt jest obecnie dostępny. Pani odbierająca telefon poinformowala mnie, iż wygląda to tak, że zamówienie jest składane do magazynu i za ok 2 dni będzie wiadomo, czy dany produkt jest czy należy na niego dłużej poczekać. Wielką paranoją jest dla mnie czekanie 2 dni na odpowiedź sklepu o dostępność produktu. Z całym szacunkiem dla krakvetu, którego byłam przez długi czas stałą klientką - ale w ciągu 2 dni w innym sklepie moje zamówienie zostanie już zrealizowane. Ze swojej strony - chętnie skorzystałabym z możliwości zakupów w krakvecie, jednak nie przy obecnym stanie rzeczy.
Skontaktowałam się z obsługą sklepu w sprawie smyczy o której wcześniej pisałam. Pani obiecała, że właściwa smycz zostanie dosłana pocztą, dodatkowo dzisiaj dostałam telefon,że smycz została wysłana 30 i oprócz tego w ramach rekompensaty przy następnym zamówieniu otrzymam 5% rabatu i gratisy. Więc chyba jednak zależy im na opinii klientów. Póki co czekam na obiecane dosłanie.
-
- Posty:3463
- Rejestracja:28 stycznia 2011, 23:19
Krakvet na pewno stara się dbać o klientów. Ja nigdy nie miałam problemu z dodzwonieniem się, a jak brakowało karmy to kontaktowano się ze mną w przeciągu 1 - 2 dni. Faktycznie, nie wiem dlaczego, na stronie nie ma informacji o dostępności produktu. Jest to dla mnie niepojęte, bo to norma każdego sklepu internetowego. A ile nieprzyjemności mniej? Zero (słusznych) pretensji klientów, co za pewne skutkowałoby ich zwiększeniem. Kiedyś chyba krakvet sam rozwoził paczki po Krakowie, szkoda że zrezygnowali z tego pomysłu... No ale ceny faktycznie są najniższe i można przekazywać należny rabat na potrzebujące psiaki.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości