Czemu macie tak drogo?
-
- Posty:7
- Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
- Lokalizacja:warszawa
Zgadzam się z tymi którzy uważają że jest drogo, bo jest bardzo drogoooo, ja za karmę Hill's Pappy Lamb & Rice w sklepie internetowy w którym transport jest gratis na terenie całej polski płacę 209 zł a w krakvet.pl kosztuje 265 zł taka różnica to dla mnie czyste ździerstwo, na pw podam adres każdemu chętnemu który chce porównać ceny bo ja tylko porównywałam Hill's, bo ich używam. Nadmienię że korzystam z tamtej firmy i jestem zadowolona z ich usług. Więc pisanie że jesteście najtańsi powiem delikatnie to nadużycie.
wystarczyło przy zamówiniu w krakvecie podac link do sklepu z tanszą karmą krakvet obniza cene jeszcze o /w. %Zgadzam się z tymi którzy uważają że jest drogo, bo jest bardzo drogoooo, ja za karmę Hill's Pappy Lamb & Rice w sklepie internetowy w którym transport jest gratis na terenie całej polski płacę 209 zł a w krakvet.pl kosztuje 265 zł
a wiesz co jest dla mnie czystym zdzierstwem? dorabianie sie na pojemnikach które firmy dają gratis.W krakvecie pojemnik royala dostałam za DARMO TEN SAM POJEMNIK widziałam w ofercie innego sklepu za ponad 30 zł.to dla mnie czyste ździerstwo, na pw podam adres każdemu chętnemu
-
- Posty:7
- Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
- Lokalizacja:warszawa
Pojemnik kupuje sie raz, a karmę ciągle i jak kupię karmę za 209 zł (stała cena nie promocja) + pojemnik jednorazowo za 30zł to i tak wychodzi mi taniej bo to 239 zł a nie 265 zł a potem to już sama karma więc i tak jestem na plusie a poza tym w tym sklepie o którym myślę też przy zakupie niektórych karm dostaje się pojemnik gratis, a jak będę teraz potrzebowała karmy to wyślę zapytanie do krakvet i zobaczę czy będą mi chcieli sprzedać po cenie jaka by wynikała z ich promocji czyli 209 zł minus 2%. A ile osób nie zna tanich sklepów internetowych, albo wchodzi i wierzy zapewnieniom że krakvet jest najtańszy i kupuje u nich po ich cenach nawet jak mają 5% zniżki to i tak wychodzi, dużo drożej, jaką marżę muszą mieć jeżeli różnica w cenie jest około 50 zł na worku. Dla mnie jest to nieuczciwe, a na tym forum chyba można mieć własne zdanie czy jak ktoś ma inne to powinien się nie udzielać?
Jasne że możesz mieć swoje zdanie,wydaje mi się że slogan najtańszy sklep jest zgodny z prawdą mi zawsze sprzedają taniej niż u konkurencji,niestety jak ktoś nie czyta regulaminu i kupuje po cenie na stronie to może czuć się zawiedziony
od dłuższego czasu kupuje tylko i wyłącznie w krakvecie zawsze ale to zawsze gdy podałam link do tanszej karmy otrzymałam ją o 2% taniej dostałam tez puszkę na samkołyki, duze wiadro i tu nie chodzi o 30 zł ale o sam fakt ze krakvet nie sprzedaje produktu w który nie inwestuje a daje go ludziom za darmo jakby na to nie patrzeć szczytem chamstawa jest sprzedawac wiadra które producent daje za darmo jesli taki sklep jest zdolny do czegoś takiego to mozna sie po kims takim spodziewac wszystkiego! z próbkami karm jEsli tylko były tez nigdy nie miałam kłopotów zawsze je dostawałam zdarzyło sie ze były dołączone bez proszenia o wyskokiej kalsy obsłudze nie wspomne bo to rzecz oczzywista,a marudna ze mnie klientka
-
- Posty:7
- Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
- Lokalizacja:warszawa
Teraz nie piszę teoretycznie, bo postanowiłam zamówić karmę i oto moje wnioski. Owszem za karmę zapłaciłam o 5 zł taniej niż w firmie w której zamawiałam dotychczas, ale to wszystkie korzyści jakie miałam z tej transakcji. Pojemników jak widać dla mnie nie starczyło bo nie dostałam, próbek też, niczego nie dostałam, poza karmą w sfatygowanym starym opakowaniu (w mojej firmie już od dawna dostaje w nowych opakowaniach które mają zamknięcie dzięki czemu karma nie wietrzeje) i w dodatku karma okazała się być przeterminowana co pokazuje na poniższym zdjęciu
niestety zamawiałam karmę 30.05.2007 roku a otrzymałam ją dziś czyli 05.06.2007 i to tylko dlatego, że kurier się zlitował nad moimi szczeniakami i po raz drugi przyjechał (pierwszy raz był w godzinach kiedy zazwyczaj jest się w pracy - 10 rano oczywiście nikt wcześniej nie zadzwonił aby ustalić godziny odbioru) inaczej musiałabym na biegu coś kupować, bo poprzednie opakowanie rano mi sie skończyło a szczeniaki muszą jeść, przez to całe zamieszanie przy kurierze nie sprawdziłam daty dopiero jak otwierałam coś mnie tknęło, bo już od co najmniej roku Hill's stosuje nowe opakowania.I okazało się że termin skończył sie w maju. Tak więc za 5 zł mniej dostałam karmę która powinna być już wycofana ze sprzedaży czyli bezwartościową. To był mój pierwszy kontakt z KRAKVET i ostatni, ja w przeciwieństwie do wielu z was mam inne pojęcie o profesjonaliźmie i standartach świadczonych usług, wolę zapłacić kilka złotych więcej a dostać to za co płacę a co do pojemników bo ciągle ich używacie jako argumentu przemawiającego za uczciwością KRAKVETU to firma w której kupowałam dotychczas jak się kupi dwie karmy też daje gratis pojemnik i szkoda że nie pomyśleliście, że nie wszystkie firmy produkujące karmy dają pojemniki za darmo niektóre traktują je jak produkt handlowy i sprzedają.
niestety zamawiałam karmę 30.05.2007 roku a otrzymałam ją dziś czyli 05.06.2007 i to tylko dlatego, że kurier się zlitował nad moimi szczeniakami i po raz drugi przyjechał (pierwszy raz był w godzinach kiedy zazwyczaj jest się w pracy - 10 rano oczywiście nikt wcześniej nie zadzwonił aby ustalić godziny odbioru) inaczej musiałabym na biegu coś kupować, bo poprzednie opakowanie rano mi sie skończyło a szczeniaki muszą jeść, przez to całe zamieszanie przy kurierze nie sprawdziłam daty dopiero jak otwierałam coś mnie tknęło, bo już od co najmniej roku Hill's stosuje nowe opakowania.I okazało się że termin skończył sie w maju. Tak więc za 5 zł mniej dostałam karmę która powinna być już wycofana ze sprzedaży czyli bezwartościową. To był mój pierwszy kontakt z KRAKVET i ostatni, ja w przeciwieństwie do wielu z was mam inne pojęcie o profesjonaliźmie i standartach świadczonych usług, wolę zapłacić kilka złotych więcej a dostać to za co płacę a co do pojemników bo ciągle ich używacie jako argumentu przemawiającego za uczciwością KRAKVETU to firma w której kupowałam dotychczas jak się kupi dwie karmy też daje gratis pojemnik i szkoda że nie pomyśleliście, że nie wszystkie firmy produkujące karmy dają pojemniki za darmo niektóre traktują je jak produkt handlowy i sprzedają.
Szanowna Pani,
Tak jak napisalem Pani w mailu - jeszcze raz najmocniej Pania przepraszamy za te wpadke - osoba za to odpowiedzialna poniesie konsekwencje i zapewniam, iz zrobimy wszystko aby taka sytuacja miala miejsce w naszym sklepie po raz ostatni...
W dniu jutrzejszym wysylamy do Pani karme ponownie oczywiscie juz z odpowiednia data...
Jeszcze raz bardzo Pania przepraszamy i dziekujemy za wyrozumialosc...
Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
Tak jak napisalem Pani w mailu - jeszcze raz najmocniej Pania przepraszamy za te wpadke - osoba za to odpowiedzialna poniesie konsekwencje i zapewniam, iz zrobimy wszystko aby taka sytuacja miala miejsce w naszym sklepie po raz ostatni...
W dniu jutrzejszym wysylamy do Pani karme ponownie oczywiscie juz z odpowiednia data...
Jeszcze raz bardzo Pania przepraszamy i dziekujemy za wyrozumialosc...
Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
-
- Posty:7
- Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
- Lokalizacja:warszawa
Miło mi, że reakcja jest tak szybka, szkoda, że akurat przy pierwszym zamówieniu miał miejsce taki incydent, ale sposób w jaki chcą Państwo załatwić tą sprawę wskazuje, że traktują poważnie swoich klientów, może jednak nie będzie to pierwszy i ostatni kontakt z Państwa firmą
Szczególnie, że mimo swoich sceptycznych wypowiedzi odnośnie cen, pojemników, itp uważam że mają Państwo jedną zasadniczą rzecz którą górują nad większością sklepów a mianowicie czynnie pomagają Państwo zwierzakom w potrzebie i choćby dlatego warto byłoby u Państwa kupować.
Szczególnie, że mimo swoich sceptycznych wypowiedzi odnośnie cen, pojemników, itp uważam że mają Państwo jedną zasadniczą rzecz którą górują nad większością sklepów a mianowicie czynnie pomagają Państwo zwierzakom w potrzebie i choćby dlatego warto byłoby u Państwa kupować.
Witam,
Prosze mi wierzyc, iz wszyscy staramy sie najlepiej jak potrafimy aby kazdego Klienta w pelni usatysfakcjonowac i aby byl zadowolony z korzystania z naszych uslug - mamy nadzieje iz zle wrazenie przy pierwszym zamowieniu zniknie po otrzymaniu nowej pelnowartosciowej karmy
Zapewniam rowniez, iz ze swojej strony zroibmy wszystko aby nie dopuscic nigdy wiecej do podobnej sytuacji...
Jeszcze raz bardzo dziekujemy za wyrozumialosc...
Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
Prosze mi wierzyc, iz wszyscy staramy sie najlepiej jak potrafimy aby kazdego Klienta w pelni usatysfakcjonowac i aby byl zadowolony z korzystania z naszych uslug - mamy nadzieje iz zle wrazenie przy pierwszym zamowieniu zniknie po otrzymaniu nowej pelnowartosciowej karmy
Zapewniam rowniez, iz ze swojej strony zroibmy wszystko aby nie dopuscic nigdy wiecej do podobnej sytuacji...
Jeszcze raz bardzo dziekujemy za wyrozumialosc...
Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
Po takim pierwszym wrażeniu, trudno mi będzie zaufać ( mam nadzieję że takie wpadki nie zdarzają się często)
Sklep wygląda naprawdę nieźle,
(dowiedziałam się o was przez znajomego), lecz na razie prześledzę tylko waszą ofertę...
Sklep wygląda naprawdę nieźle,
(dowiedziałam się o was przez znajomego), lecz na razie prześledzę tylko waszą ofertę...
Szanowny Panie,
Oczywiscie robimy wszystko, aby "wpadki" zadazaly sie jak najrzadziej, jednak niestety czasami maja one miejsce... Wowczas jednak kazda taka sytuacja/reklamacja zawsze rozpatrywana jest na korzysc Klienta
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
Oczywiscie robimy wszystko, aby "wpadki" zadazaly sie jak najrzadziej, jednak niestety czasami maja one miejsce... Wowczas jednak kazda taka sytuacja/reklamacja zawsze rozpatrywana jest na korzysc Klienta
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
-
- Posty:7
- Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
- Lokalizacja:warszawa
Dziś otrzymałam przesyłkę i tym razem jestem zachwycona obsługą, nie tylko otrzymałam karmę z którą wszystko jest w porządku, ale i pojemnik i próbki i do tego firma kurierska też wykazała się profesjonalizmem szybko dostarczyła przesyłkę, wcześniej umawiając się na termin dostawy. Jeżeli takie są standarty obsługi to nie dziwią mnie te pochlebne opinie forumowiczów. Uznaje, że cały incydent był po prostu jednorazową wpadką, która może zdarzyć się najlepszym. Liczę, że dalsza współpraca będzie przebiegać bez niespodzianek, pozdrawiam
Rzeczywiście takie są standardy obsługi w Krakvecie, a małe wpadki są w taki sposób rekompensowane, że czasem po cichu chciałoby się, żeby częściej się mylili Ja złożyłam już dwadzieścia parę zamówień i za każdym kolejnym razem jestem zdumiona, że potrafi być jeszcze lepiej niż poprzednio Zaznaczam tylko, że jestem z Krakowa, a tu z dowozem jest o niebo lepiej niż gdzieś W Polsce.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości