Bardzo odpowiada mi sklep Krak-Vet, będę chyba jednak musiała zrezygnować z jego usług. Wszystko to za sprawą skandalicznie działającej firmy kurierskiej GLS, która dostarcza przesyłki. Prośby o dostarczenie w godzinach popołudniowych nie skutkują. Pracownikom firmy wydaje się chyba, że ludzie cały dzień siedzą w domach i na nich czekają. W dodatku dodzwonienie się do firmy jest całkowicie niemożliwe! O każdej porze "pracownicy są zajęci" i nie ma możliwości, zeby się z nimi skontaktować. Jakby tego jeszcze było mało, paczki rozwożą kurierzy, którzy są z innego miasta. Kurier poinformował mnie, że nie zna mojego miasta i dlatego nie wie, czy zdąży. A pies czeka i nie ma co jeść.
To jest prawdziwa tragedia. Przez tę firmę będę zmuszona zrezygnować u usług Krak-Vetu, choć bardzo mi szkoda. Za dużo zdrowia kosztuje mnie jednak kontakt (a właściwie jego brak) z pseudo-firmą kurierską GLS.
Firma kurierska GLS - tragedia!!!
Apeluję do Krak-Vetu o zmianę firmy kurierskiej! Przez nią nie będę mogła zamawiać artykułów w tak dobrym sklepie. Kontakt z GLS kosztuje mnie za dużo zdrowia. 6 dzień czekam na przesyłkę i sądzę, że prędko jej nie zobaczę. Dodzwonienie się do warszawskiego oddziału na ul. Ciupagi jest niemożliwe! Mój pies nie ma jedzenia, a ja mam zszarpane nerwy. Błagam o zmianę firmy!
Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale może cała ta sytuacja jest jednym z nieprzyjemnych wyjątków - ja osobiście jestem bardzo zadowolona z usług GLSu, ostatnio paczka była u mnie w dwa dni, po uprzednim telefonie kuriera, kiedy może przyjechać (podobnie było z poprzednimi). Wiem, że diabeł tkwi w szczegółach (czytaj: w problemach z dostawą do poszczególnych klientów), ale czy
nie jest lekką przesadą? Poza tym, podczas składania zamówienia jest opcja dołączenia komentarzy, gdzie można napisać preferowaną porę odbioru paczki oraz wszelkie inne rzeczy...Błagam o zmianę firmy!
Oczywiście, że dołączyłam informację o godzinie odbioru. Nie była ona nawet sprecyzowana, prosiłam tylko o dostarczenie po południu, bo wtedy zawsze jestem w domu. Tymczasem kurier przyjechał rano, a w rozmowie telefonicznej był zdziwiony, że mnie nie ma. Bardzo go prosiłam, żeby przyjechał później. W domu byłam już o 12.30 i ponownie do niego zadzwoniłam. Powiedział, że się postara, ale nie obiecuje, bo jest z Wrocławia i nie zna Warszawy! Tymczasem przesyłka o 13.08 wróciła do magazynu, a przecież kurierzy pracują do 16! Najgorzej zdenerwował mnie jednak fakt, że nie ma możliwości dodzwonienia się do firmy.Próbowałam wielokrotnie przez kilka dni, o różnych porach. Co to za firma, z którą nie ma kontaktu?
Malfi pilnie skontaktuj się z p. Markiem na maila marek@krakvet.pl on wykona odpowiedni telefon i pogonia kuriera . Pilnie do niego napisz.
Ja też mam zawsze przeboje z tymi kurierami, i dlatego też ograniczyłam do minimum zakupy w krakvet. mimo że mają wiele produktów dobrych jak i karmy w dobrych cenach. Wole czasami zapłacić parę zł więcej, ale mieć przesyłkę w takim czasie jak mi odpowiada... nie rozumiem dlaczego nie zmienią firmy kurierskiej? e-karma dostarcza przez UPS ( a myślę że mają mniejszy obrót niż krakvet) a dostawę można mieć nawet o 21!!! A standardem jest godz. 17-19 kiedy to ludzie już przeważnie wrócą z pracy ...
Korzystam z usług kurierskich dość często i szczerze przyznam, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z firmą, która dostarcza paczki do 16-stej - oczywiście aż do teraz. Standardem jest dostarczanie przesyłek w godzinach popołudniowych, jeśli klientami są osoby prywatne, a nie firmy. Bo szczerze mówiąc, to chyba żadna dla mnie różnica czy paczka przyjdzie do pracy (z której muszę ją przywieźć, a przecież waży kilkanaście kilo), czy na pocztę, z której też muszę przytargać pakunek.
Witam wszystkich użytkownikw sklepu Krak-Vet.
Podzielam negatywne wypowiedzi moich poprzednikow na temat firmy kurierskiej GLS. Panowie dostawcy wydają się robić ogromną łaskę, że wogle dostarczą nam zamowiony produkt do domu. Fajne jest umawianie się na telefon. Pan z GLS oczywiście dzwoni i informuje o dostawie i umawia się na odbior,ale niestety dopiero w momencie kiedy już stoi pod drzwiami i niestey nie zastał nikogo w domu. Najlepsze jest to, że jest tym faktem bardzo zdziwiony, tylko nie bierze pod uwagę, że mieł być najwcześniej o 14:30, a przyjechał o 14:00. Kolejną rzeczą jest robienie łaski z dostarczenia zamowienia do domu. Ostatnio spotkałem się nawet z sytuacją, że Pan z GLS dał bardzo mocno do zrozumienia, że nie po jego myśli było doniesienie karmy (30kg) pod drzwi i zostawił ją nastoletniej dziewczynie na środku korytarza przed drzwiami, ktra ledwo ją wciągnęła do środka. Panowie rownież nigdy nie wydają reszty kiedy brakuje kilka złoty do rownego rchunku. Nawet się nie pytają czy mogą to zatrzymać, tylko zachoowują się jakby im się to należało. Poprostu biorą kasę, obracają się i wychodzą. Zero jakiejkolwiek kultury Bardzo mocno proszę osoby odpowedzialne za sprawy logistyczne sklepu Krak-Vet aby zainterweniowały w firmie GLS, gdyż szkoda aby przez niekompetentne osoby podwykonawczej firmy niszczyło się dobre zdanie o Krak-Vet. Pozdrawiam wszystkie osoby pracujące w firmie Krak-Vet!
Podzielam negatywne wypowiedzi moich poprzednikow na temat firmy kurierskiej GLS. Panowie dostawcy wydają się robić ogromną łaskę, że wogle dostarczą nam zamowiony produkt do domu. Fajne jest umawianie się na telefon. Pan z GLS oczywiście dzwoni i informuje o dostawie i umawia się na odbior,ale niestety dopiero w momencie kiedy już stoi pod drzwiami i niestey nie zastał nikogo w domu. Najlepsze jest to, że jest tym faktem bardzo zdziwiony, tylko nie bierze pod uwagę, że mieł być najwcześniej o 14:30, a przyjechał o 14:00. Kolejną rzeczą jest robienie łaski z dostarczenia zamowienia do domu. Ostatnio spotkałem się nawet z sytuacją, że Pan z GLS dał bardzo mocno do zrozumienia, że nie po jego myśli było doniesienie karmy (30kg) pod drzwi i zostawił ją nastoletniej dziewczynie na środku korytarza przed drzwiami, ktra ledwo ją wciągnęła do środka. Panowie rownież nigdy nie wydają reszty kiedy brakuje kilka złoty do rownego rchunku. Nawet się nie pytają czy mogą to zatrzymać, tylko zachoowują się jakby im się to należało. Poprostu biorą kasę, obracają się i wychodzą. Zero jakiejkolwiek kultury Bardzo mocno proszę osoby odpowedzialne za sprawy logistyczne sklepu Krak-Vet aby zainterweniowały w firmie GLS, gdyż szkoda aby przez niekompetentne osoby podwykonawczej firmy niszczyło się dobre zdanie o Krak-Vet. Pozdrawiam wszystkie osoby pracujące w firmie Krak-Vet!
Towar wysłany 30 grudnia, czyli 31 powinien być, niestety nie ma. Ciekawe czy dziś jeszcze dowiozą? Jak kurier to kurier, powinno być na drugi dzień.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości