Zamówienie z Krakvetu - kpina!

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

hellen2005
Posty:2
Rejestracja:26 sierpnia 2010, 15:24

26 sierpnia 2010, 15:36

Nie wiem gdzie się podział dział odnośnie zamówień z Krakvetu. Więc piszę tu.
11 sierpnia zrobiłam zakupy. W tym dniu zrobiłam przelew. Pojechałam na urlop, spodziewałam się paczki, uprzedziłam sąsiadów. I co? Wracam, paczki nie ma!
Zadzwoniłam kilka dni temu. Jeszcze w miarę spokojna. Pani coś się miotała w podaniu powodów nie wysłania paczki, ale zapewniła, że dzisiaj (czyli w dzień rozmowy) lub na drugi dzień zostanie wysłana. Ok. Czekam dwa dni. Dzwonię znowu. I co się okazuje - PACZKA NIE ZOSTAŁA WYSŁANA. Przez 3 tygodnie! A dodatku pani obwieściła, że nie mają karmy, którą zamówiłam. O co chodzi??? Jakie są powody tego, że przez 3 tygodnie nie dostałam zamówienia??? Bo żadna z pań nie wyjaśniła tego.
Awatar użytkownika
gambo
Posty:32
Rejestracja:27 sierpnia 2010, 21:01

28 sierpnia 2010, 18:46

Nie Ty jedyna masz taki problem, :| na tym forum zostało już napisane kilka postów dotyczących słabych usług Krakvetu :(
hellen2005
Posty:2
Rejestracja:26 sierpnia 2010, 15:24

08 września 2010, 13:06

Zamówienie w końcu dotarło.. niekompletne.. Po kilku dniach dosłali resztę... To były najgorsze zakupy w tym sklepie. I praktycznie ostatnie dwa zamówienia były nie takie, bo nie było w paczce wszystkiego co zamówiłam. A już do szału doprowadza mnie sytuacja, kiedy dzwoni ktoś, mówi, że nie ma jakiejś tam karmy. Ja mówię, że nie ma problemu, może być inny smak, taki, który mają. I co? No i nie wysyłają tej karmy, bo jej nie mają.. Paranoja..
Czy tak trudno zapisać informacje? To po co dzwonią? Niech wysyłają paczki na chybił-trafił i już.
O ile mniej by mieli strat i roboty, gdyby rzetelnie traktowali zamówienia i informacje uzyskane przez telefon.
Aha. Co do ostatniego zamówienia, to w ramach rekompensaty dostałam zwrot 10% wartości zamówienia. Tyle, że bardziej zależy mi na szybkości i kompletności niż odkręcaniu później wszystkiego i marnowaniu czasu na przypominanie i sprawdzanie.
tesia
Posty:103
Rejestracja:12 marca 2007, 20:12
Lokalizacja:kraków
Kontakt:

25 września 2010, 20:48

ja tylko się dołączę z uwagą o nowej firnie kurierskiej - jedna wielka kpina i porażka! Kurier zadzwonił do mnie o 8 rano że przywozi mi przesyłkę, po mojej informacji że jestem w pracy i będę dopiero o 17 z wielką pretensją poinformował mnie że owszem będzie. Przyjechał i ...... odmówił wniesienia mi paczki do domu (mieszkam na trzecim piętrze). To przepraszam bardzo, ale po co mam robić zamówienie z dostawą do domu skoro usługa nie zostaje wykonana - no chyba że "dostawa do domu" oznacza przywiezienie i przyniesienie paczki "pod klatkę schodową". Już nawet nie chcę mówić o nieuprzejmości tego kuriera. Nie wiem jakie doświadczenia mieli klienci z poprzednią firmą ale ja nie mogę powiedzieć złego słowa. Zawsze kurier dzwonił i pytał o której będe w domu, paczkę wnosił bez problemu na trzecie piętro (nie ważne było czy waży 20 - 30 kg czy więcej). A tu 29 kg stanowił problem :evil:
asiarysia
Posty:487
Rejestracja:17 lutego 2010, 11:21

03 października 2010, 09:02

Kurier ma prawo odmówić wniesienia paczki , jesli wazy 40 kg i wiecej ( tak mówią przepisy BHP w tej branży) Trafiłaś więc na zwykłego chama! Ja na Twoim miejscu wniosłabym na niego skargę.
I w dodatku na pewno był spocony :lol: :lol: :lol:
tesia
Posty:103
Rejestracja:12 marca 2007, 20:12
Lokalizacja:kraków
Kontakt:

05 października 2010, 20:46

zadzwoniłam owszem do hurtowni, ale ponieważ był to piątek więc już nic nie załatwiłam :evil: (oprócz tego że teoretycznie miałam otrzymać paczkę w poniedziałek) niestety na paczkę poczekałam sobie do środy (złośliwość ??) ale tym razem wniósł mi pod same drzwi. A teraz się zastanawiam nad dalszymi zamówieniami - czy nadal korzystać z krakvetu :? ....
Miczq
Posty:3
Rejestracja:11 maja 2009, 18:34

06 stycznia 2011, 14:40

Niestety Krakvet to juz nie to co kiedys :( sam czekam na zamowienie i mam nadzieje ze dojdzie zanim skonczy mi sie karma.
Ostatnio zmieniony 07 stycznia 2011, 15:22 przez Miczq, łącznie zmieniany 1 raz.
Anna Swistek
Posty:3
Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA

06 stycznia 2011, 19:22

Witam, piszę po raz pierwszy, chciałabym zamówić karmę dla psa. Po przeczytaniu postów zwątpiła w sens składanie zamówienia w tym sklepie. Wobec powyższego mam pytanie czy w dalszym ciągu są problemy z realizacją zamówienia,czy dotyczy to wszystkich karm czy tylko specjalistycznych. Jaki jest czas oczekiwania. Pozdrawiam, wszystkich życzę pomyślności w 2011 :))
asiryś
Posty:2309
Rejestracja:06 stycznia 2011, 17:37

06 stycznia 2011, 19:32

Aniu, ja składałam zamówienia w krakvecie juz wielokrotnie ( chyba 7 razy) Tylko raz czekałam na przesyłkę tydzień. Trzeba mieć na uwadze fakt , ze krakvet ma bardzo duzo zamówien. Jestem pewna ,ze jest ich ponad 100 dziennie! Więc trzeba byc wyrozumiałym i zamówień nie robic na ostatnią chwilę. Wg mnie to bardzo solidna firma! Wszystkim polecam zakupy w Krakvecie.
Czas oczekiwania to 2-3 dni. Jesli dłużej , to informują telefonicznie.
Anna Swistek
Posty:3
Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA

07 stycznia 2011, 20:26

Dziękuje asiryś, kiedyś też zamawiałam i nie miałam problemów. Zaryzykuję. Anna :))
isabelle30
Posty:3475
Rejestracja:12 listopada 2009, 20:36

08 stycznia 2011, 19:28

Kilka razy zamawiałam w krakwecie. I kilka razy czekałam znacznie dłużej niż 2-3 dni. Nigdy nie dostałam kompletnego zamówienia. Zawsze czegoś brakowało. W końcu zrezygnowałam z tego sklepu. Po co mam się denerwować skoro jest przynajmniej parę sklepów w których zamawiając karmę rano mam ją tego samego dnia wieczorem?
Ludka82
Posty:12
Rejestracja:08 stycznia 2011, 19:34

08 stycznia 2011, 19:39

Witam,
Według mnie przy każdym produkcie powinna być informacja o jego dostępności... albo długości czasu potrzebnego na realizację zamówienia danego produktu... Myślę, że to zaoszczędziłoby nieporozumień i nerwów...
Anna Swistek
Posty:3
Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA

14 stycznia 2011, 17:39

Witam
Złożyłam zamówienie 11.01 grubo po godzinie 20. 00. Przesyłka dotarła 14.01. cała i w komplecie przed godziną 12,00. Jestem bardzo zadowolna. Sunia równiez. :))
asiryś
Posty:2309
Rejestracja:06 stycznia 2011, 17:37

14 stycznia 2011, 22:01

A mówiłam, ze to solidna firma? :lol:
Ciesze się Aniu, że jesteście wraz z Sunią zadowolone z zakupów. Narzekają tylko malkontenci i osoby niewyrozumiałe :| .
frenia
Posty:1
Rejestracja:23 sierpnia 2010, 14:47

26 stycznia 2011, 11:10

7 stycznia złożyłam zamówienie na kwotę 400zł. 11 stycznia towar dostarczono, lecz zapomniano o 30 kg karmy dla psa. Były tylko saszetki dla kota, a kwota pobrania jak za całość. Paczki nie odebrałam, złożyłam reklamację. Kilka tel. z obietnicą, że już wysyłają. Kilka maili z przeprosinami. Dzisiaj następny tel. dotyczący zamówienia. Okazało się, że saszetki, które już były dla mnie spakowane skończyły się i nie mogą mi dosłać. Pewnie dlatego, że jak zamawiałam były w promocji, a ta już się skończyła. Jestem bardzo ciekawa co się stało, że sprzedano karmę, która już była dla mnie spakowana.
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości