whiskas?

Dyskuje na temat prawidłowego żywienia kotów.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Awatar użytkownika
Kot Maciuś :)

24 marca 2007, 01:30

Jaki mokry pokarm polecacie? nie za drogi i nie za tani?
Używam whiskasów w saszetkach, ale coś tu je trochę krytykujecie :(
harpia

24 marca 2007, 01:47

Trochę?
Zabijasz tym syfem własne zwierze.
Awatar użytkownika

24 marca 2007, 01:57

to mi poradź coś innego! nie znam się! mam kota krótko
Gość

24 marca 2007, 08:16

W sklepie Krakvet jest tyle interesujacych, dobrych, zarowno puszkowych kal i suchych...Zapewniam Cie ze przy dawkowaniu zgodnym z zaleceniami i dluzszym stosowaniu taniej Ci to wyjdzie niz np. kupowanie saszetek Whiskasa...Oszczedzisz na zwirku bo system wydalniczy sie unormuje a dobre karmy nie posiadaja w sobie tyle wypelniaczy co np Whiskas, Kittekat, ktore powoduja tylko...wielkie, smierdzace kupy...Z karm bardzo dobrych p przystepnych cenie mozna polecic zdecydowanie Acane i Purine Pro Plan. Brit tez nie jest zly ale jednak gorszy od 2 poprzednich...
Jeszcze raz podkresle: zaoszczedzisz na tych karmach bo sa wydajne, odzywcze i koty nie jedza ich duzo a wygladaja swietnie! Ja stosuje tylko suchy pokarm+ staly dostep do wody...Jestem zadowolony i kot wydaja sie tez nie byc nieszczesliwe...:-)))))
Gość

24 marca 2007, 08:19

A mokre karmy to przede wszytkim puszki Animondy lub Leonardo...Z tych dobrych i w przystepnej cenie:-))))
Awatar użytkownika

24 marca 2007, 15:16

dzięki! Patrzę na ofertę LEonardo i rzeczywiście te proporcje mięsne są niesamowite :) Chyba zakupię :) Dzięki!
Gość

27 marca 2007, 23:30

Witam wszystkich.
Pytalam ostatnio mojego weterynarza o Whiskas.
Twierdzi on ze saszetki whiskas - w przeciwienstwie do Pedigree- nie są ąż tak złą karmą jak się o niej pisze.

Ciekawe...
Awatar użytkownika

28 marca 2007, 11:57

też słyszalam, że saszetki są zdecydowanie lepsze... Ale kto to wie :(
Bubunia

28 marca 2007, 14:29