Paczka dotarla.
Mail od sklepu:
"Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z realizacją
zamówienie. Rzeczywiście w związku z dynamicznym rozwojem firmy, a także zaskakująco dużą ilością zamówień, zmianą firm kurierskich, etc.
występują aktualnie przejściowe problemy z płynnością realizacji
zamówień za co jeszcze raz najmocniej przepraszamy.
Zapewniam, iż sytuacja ma charakter przejściowy i dołożymy wszelkich
starań aby została niezwłocznie opanowana."
Ciesze sie ze w koncu wyjasnili o co biega. Szkoda ze nie wczesniej, obyloby sie bez rabanu.
Dziekuje wszystkim za pomoc.
Zamowenia ze sklepu
to masz szczęście. zamawiam w Krakvecie od ponad 3 lat, średnio raz w miesiącu. zwykle w ciągu 3 dni paczka była u mnie. teraz czekam od 13 czerwca! 18 dzwoniłam, obiecali szybko wysłać. wysłali 29 czerwca, do dziś nie doszło gls dowoził w ciągu doby.. jeśli zmienili kuriera, to nie był to dobry wybór..
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości