Zamowenia ze sklepu

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Cajun

29 czerwca 2010, 10:11

Witam,

Wiem ze w sprawie zamowien "i sklepu KrakVet.pl prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub Gadu - Gadu - dziekujemy." jednak brak JAKIEGOKOLWIEK kontaktu - mail, GG, stacjonarny, komorka - zmusza do pisania tutaj.
Firma kurierska o przesylce nic nie wie, kontaktu ze sklepem nie ma zadnego, naleznosc z mojej strony zaplacona - wiec jak na razie pieniadze w bloto.
Szczerze i zupelnie odradzam zakupy w sklepie. Nie warto.
zoltazaba
Posty:1382
Rejestracja:30 kwietnia 2010, 09:05
Lokalizacja:Mazury/teraz Łódź

29 czerwca 2010, 11:24

hmm... A gdzie szukałeś telefonu kontaktowego? Na stronie głównej sklepu jest zakładka i tam są podane nr telefonóe, maile, itd. Co do obsługi sklepu to nie mam zastrzeżeń-nawet, gdy od miesiąca czekam na zamówione produkty. Po prostu nie ma tego na stanie a pracownicy sklepu na bieżąco informują mnie o stanie przesyłki. Nigdy wcześniej nie czekałam na zamówienie dłużej niż 2 dni. A co się dzieje z twoim zamówieniem?
Cajun

29 czerwca 2010, 11:52

No wlasnie problem w tym ze nie wiem co sie dzieje z zamowionymi rzeczami, telefony mam ze strony sklepu wiec sa aktualne, GG i maila rowniez.
Awatar użytkownika
Pierozek
Posty:86
Rejestracja:27 grudnia 2009, 18:58
Lokalizacja:Wrocław
Kontakt:

29 czerwca 2010, 12:36

Co do kontaktu to ja nie mam zastrzeżeń, nawet gdy raz przyszedł połamany transporter, to na bieżąco ze mną rozmawiali na gadu o stanie drugiego, który wysłali następnego dnia! Również dzwonili do mnie o kolor transportera, kontakt uważam za bardzo dobry.
Awatar użytkownika
Pierozek
Posty:86
Rejestracja:27 grudnia 2009, 18:58
Lokalizacja:Wrocław
Kontakt:

29 czerwca 2010, 12:36

I mimo wszystko polecam za pobraniem, przecież to złotówka różnicy.
Cajun

29 czerwca 2010, 12:50

Problem w tym ze ja z kolei kontaktu nie mam zadnego - telefon non stop zajety, zarowno 1 jak i 2, GG i mail milcza. Z ciekawosci sprawdzilem kilka portali z opiniami o sklepach internetowych i zwlaszcza w czerwcu Krakvet sklep zebral bardzo duzo zlych opinii.
Wlasnie w zwiazku z kontaktem czy niedostarczonymi przesylkami.
Po prostu chce wiedziec co z zamowieniem, a jesli nie bedzi zrealizowane poprosic o zwrot pieniedzy i tyle.
zoltazaba
Posty:1382
Rejestracja:30 kwietnia 2010, 09:05
Lokalizacja:Mazury/teraz Łódź

29 czerwca 2010, 13:16

Gdy próbowałam dodzwonić się do sklepu też potrzebowałam sporo cierpliwości; nawet o 8:30 rano. Takie chyba są uroki dużej hurtowni, na maile też nie doczekałam się odpowiedzi. A ile czekasz na przesyłkę? U mnie, gdy nie mieli zamówionych przeze mnie rzeczy, odezwali się sami pod koniec 4 dnia.
Cajun

29 czerwca 2010, 13:22

8 dni.

Nawet w duzych hurtowniach (i Urzedach :wink: ) jest szansa sie dodzwonic. Ja wykonalem juz ponad 30 telefonow lacznie od dzisiejszego rana, plus kilka wczoraj po poludniu. Sa pewne granice.
Awatar użytkownika
Pierozek
Posty:86
Rejestracja:27 grudnia 2009, 18:58
Lokalizacja:Wrocław
Kontakt:

29 czerwca 2010, 16:21

1821843 i 22720355
to są dwa numery gg, na który mi odpisują, wiec czemu niby nie tobie?
Cajun

29 czerwca 2010, 20:41

2041653, 1821843 - to sa 2 numery GG ze strony. Mi nie odpisuja.
I wlasnie chcialbym wiedziec dlaczego.
Cajun

29 czerwca 2010, 20:44

Teraz cytat ze strony sklepu, recenzja jednego z towarow:
"Data Dodania: wtorek, 29 czerwiec 2010
Nasz kot bardzo lubi ten piasek, szkoda tylko że czekamy na dostawę już drugi tydzień a właściciele sklepu nie odpowiadają na nasze reklamacje i nie odbierają telefonów."

Jak widac nie tylko ja mam ten problem.
femina

29 czerwca 2010, 23:17

Witam

Ja mam ten sam problem co użytkownik Cajun. Napisalam maila i nic. GG milczy, telefon albo zajęty, albo ktoś odkłada słuchawkę. Nie raz już dzwoniłam do firmy i dodzwaniałam się. Zamówienie złożyłam 18.06. Firma się utopiła czy splajtowała??
femina

29 czerwca 2010, 23:21

Dodam jeszcze, że od kilku lat zamawiam karmy i nie tylko w Krakvecie i wszystkie transakcje były wzorowe. Jak nie było jakies karmy, miałam telefon z pytanie czym ją zastapić. O wszystkim byłam informowana, dlatego teraz jestem zaskoczona postawa Krakvetu.
asiarysia
Posty:487
Rejestracja:17 lutego 2010, 11:21

30 czerwca 2010, 15:40

A ja chyba mam szczęście :D .Zamówiłam karmę i żwirek w niedzielę, a dzisiaj ( środa) towar już mam :P
To 2,5 dnia :lol:
Kupuję w krakvecie kolejny raz i jestem zadowolona. Tylko raz było niewielkie opóźnienie, które jest chyba naturalne w sytuacji tak prężnie działającego sklepu .
Pozdrawiam wszystkich czekających. Uzbrojcie się w cierpliwość !
Awatar użytkownika
Pierozek
Posty:86
Rejestracja:27 grudnia 2009, 18:58
Lokalizacja:Wrocław
Kontakt:

30 czerwca 2010, 19:56

Cajun pisze:2041653, 1821843 - to sa 2 numery GG ze strony. Mi nie odpisuja.
I wlasnie chcialbym wiedziec dlaczego.
Napisz na ten drugi co ja Ci podałem - to jest inny gg "prywatny" do firmy, odpiszą. Ja przez ten numer z nimi rozmawiam ;)
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości