Po wielu miesiącach korzystania z Krakvet - rozpacz.
: 15 stycznia 2011, 23:41
Witam.
Moje zamówienie, które złożyłem 28 września, do dzisiejszego dnia nie zostało zrealizowane. Jestem zawiedziony opieszałością, a może bardziej brakiem odpowiedzialności pracowników (osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zleceń). Kilka telefonów które w przeciągu trzech miesięcy oczekiwania nie przyniosły żadnych rezultatów. Fakt, że z mojej strony decydowałem się na oczekiwanie na konkretnie zamówioną karmę dla mojego kota. Lecz ostatni telefon z firmy w dniu 30 grudnia, i rozmowa z pracownikiem dawała mi realną nadzieję na zakończenie tak długiego okresu oczekiwania. Pracownik poinformował mnie o dostępnych obecnie karmach, uzgodniliśmy zmianę w stosunku do mojego zamówienia, pani potwierdziła zmiany na moim koncie, zamówienie przyjęła i stwierdziła że przesyłka dotrze w ciągu paru dni, a konkretnie paczka miała dotrzeć w poniedziałek. Do dzisiejszego dnia przesyłki nie ma. Zaskoczeniem dla mnie jest również fakt, że zmiany jakie nastąpiły w mojej karcie zamówienia nie odpowiadają tym z rozmowy telefonicznej. Wszystko jest za przeproszeniem pokręcone. Odnoszę wrażenie, że osoby zajmujące się przyjmowaniem zgłoszeń, mam nadzieję że nie wszyscy, są osobami nieodpowiedzialnymi. Wielu moim znajomym polecałem Wasz sklep, bo sam byłem zadowolony, ale do czasu.
Bo jak to można traktować, kiedy ponad trzy miesiące czeka się na realizację zamówienia.
Z pozdrowieniami - Robert.
Moje zamówienie, które złożyłem 28 września, do dzisiejszego dnia nie zostało zrealizowane. Jestem zawiedziony opieszałością, a może bardziej brakiem odpowiedzialności pracowników (osób odpowiedzialnych za przyjmowanie zleceń). Kilka telefonów które w przeciągu trzech miesięcy oczekiwania nie przyniosły żadnych rezultatów. Fakt, że z mojej strony decydowałem się na oczekiwanie na konkretnie zamówioną karmę dla mojego kota. Lecz ostatni telefon z firmy w dniu 30 grudnia, i rozmowa z pracownikiem dawała mi realną nadzieję na zakończenie tak długiego okresu oczekiwania. Pracownik poinformował mnie o dostępnych obecnie karmach, uzgodniliśmy zmianę w stosunku do mojego zamówienia, pani potwierdziła zmiany na moim koncie, zamówienie przyjęła i stwierdziła że przesyłka dotrze w ciągu paru dni, a konkretnie paczka miała dotrzeć w poniedziałek. Do dzisiejszego dnia przesyłki nie ma. Zaskoczeniem dla mnie jest również fakt, że zmiany jakie nastąpiły w mojej karcie zamówienia nie odpowiadają tym z rozmowy telefonicznej. Wszystko jest za przeproszeniem pokręcone. Odnoszę wrażenie, że osoby zajmujące się przyjmowaniem zgłoszeń, mam nadzieję że nie wszyscy, są osobami nieodpowiedzialnymi. Wielu moim znajomym polecałem Wasz sklep, bo sam byłem zadowolony, ale do czasu.
Bo jak to można traktować, kiedy ponad trzy miesiące czeka się na realizację zamówienia.
Z pozdrowieniami - Robert.