Żywienie MCO i owczarka niemieckiego !? :-)

Dyskuje na temat prawidłowego żywienia psów.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

diatrans2
Posty:2
Rejestracja:09 stycznia 2007, 22:08

09 stycznia 2007, 23:52

Bardzo proszę rozwiązanie 2 problemów:

1. Mam 5-letniego owczarka niemieckiego długowłosego, a ten kompletnie nie chce jeść. Za mną 5 lat błagania psa, żeby coś zjadł. Od razu powiem, że kilkudniowe głodówki nie wchodzą w rachubę ponieważ po kilkunastu godzinach niejedzenia pies wymiotuje spienioną treścią żołądkową wymieszaną z żółcią (jestem lekarzem więc wiem co mówię). Przerobiliśmy chyba wszystkie karmy dostępne na rynku (oprócz tych z supermarketu - ale nawet nie zamierzam próbować).
Czy jest coś co może pobudzić apetyt u psa? Albo może jakaś karma ma takie działanie? :roll:

2. Za 2 tygodnie zostanę szczęśliwą, mam nadzieję, właścicielką maine coona. Na początek będę go karmić tym co dostanę od hodowcy. Ale co potem? Czy Pan Doktor poleca jakieś szczególne karmy? I czy powinam dodawać do nich jakieś preparaty witaminowe?

Dorota
Awatar użytkownika
kaasia
Posty:166
Rejestracja:11 sierpnia 2006, 22:11
Lokalizacja:Bełchatów/Wrocław
Kontakt:

10 stycznia 2007, 12:53

Podobno tabletki Mikita Rumen Tabs poprawiają apetyt na karmę. Podaję je swojemu psiakowi od ok. miesiąca i wydaje mi się, że je chętniej i więcej. Jednocześnie też zmieniłam karmę, więc niestety nie mogę jednoznacznie określić czy to zasługa tabletek. Nie ma żadnej gwarancji skuteczności, ale spróbować zawsze można. A co z domowym gotowanym jedzeniem? Też nie lubi czy nie odpowiada Ci taki sposób karmienia?
diatrans2
Posty:2
Rejestracja:09 stycznia 2007, 22:08

10 stycznia 2007, 15:27

Dzięki za radę, spróbuję tych tabletek.
Gotowane jedzonko owszem wchodzi psy calkiem nieźle tylko mi nie za bardzo odpowiada.
shamrock
Posty:80
Rejestracja:22 maja 2006, 09:19
Lokalizacja:Katowice/Kraków

12 stycznia 2007, 16:07

Na poprawę łaknienia dobry jest CITROPEPSIN, do kupienia w kazdej aptece.