pies z dolegliwościami wątrobowymi

Dyskuje na temat prawidłowego żywienia psów.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Gość

11 stycznia 2007, 10:03

pięknie się witam i o radę pytam :)

mój ulubieniec- mieszaniec, lat 14 ma wrażliwy przewód pokarmowy, problem z wątrobą. Lekarz zaleca karmę Trovet hld- przyznaję że jestem laikem jeśli chodzi o karmy, chciałabym zapytać Was o radę, jaki ewentualnie można zastosować odpowiednik tej karmy, nie ukrywam że problemem jest wysoka cena. Czy Eukanuba dla wrażliwych psów bedzie dobrym kompromisem ?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Kontakt:

14 stycznia 2007, 17:08

można spróbować,ale chyba lepszy będzie ten Trovet, można ew. hepatica royala, L/D Hilsa
Gość

14 stycznia 2007, 19:38

Jarek pisze:można spróbować,ale chyba lepszy będzie ten Trovet, można ew. hepatica royala, L/D Hilsa
bardzo dziękuję za podpowiedź ;)
czy oprócz gotowej karmy polecałby Pan także gotowane mięso, np kurczaka, wątróbkę drobiową ? (dodam tylko słowem wyjaśnienia, że usg wykazało jakąs cystę na wątrobie, piesek ma już 14 lat, i musi być na diecie, a ja nie mam doświadczenia w karmieniu chorych psów, dlatego będę wdzięczna za każdą podpowiedź)
Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Kontakt:

16 stycznia 2007, 10:57

gotowany drób + warzywa gotowane , wypełniacz. Wątróbke raczej darowałbym sobie.
Gość

16 stycznia 2007, 12:56

Jarek pisze:gotowany drób + warzywa gotowane , wypełniacz. Wątróbke raczej darowałbym sobie.
jeszcze raz dziękuję, podaję psu drób i karmę Hill's l/d- szybko ją zaakceptował, chętnie je, z czego bardzo się cieszę :)
Awatar użytkownika
Jarek
Lekarz weterynarii
Kontakt:

16 stycznia 2007, 14:07

no i to jest strzał w dziesiątke to w końcu dieta w 100% wątrobowa.
lwasikowski2

27 stycznia 2007, 20:56