Choroba skórna do identyfikacji

Dyskusje o chorobach, ich leczeniu, oraz profilaktyce.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

katowiczanin

19 września 2012, 18:58

Witam,

Ponieważ jestem nowicjuszem na tym forum, chciałbym wszystkich bardzo serdecznie przywitać. Szukam pomocy na wszystkich możliwych formach ponieważ mój pies od jakiegoś czasu strasznie zaczął się drapać i z tego powodu zaczynają mu wychodzić rany na skórze. Wiem, że pisanie na forum nie ulży mu w cierpieniu, ale 2 dni temu był na szczepieniu przeciwko wściekliźnie dlatego jeszcze przez kilka dni nic nie można zrobić - w sensie podawania leków.
Opiszę psa: jest to mieszaniec wilczura, piesek jest ze schroniska, zabraliśmy go jak miał ok 2 latka, teraz ma ponad 4 lata. Od początku z pieskiem mieliśmy problem jeśli chodzi o karmienie. Miał częste biegunki, aż w końcu zaczęliśmy mu podawać gotowanego kurczaka z ryżem... no i tak już zostało do dziś. Nigdy nie miał problemów skórnych, ale ostatnio bardzo zaczął się strasznie drapać. Na skórze ma straszne zaczerwienienia i widać że nie zachowuje się normalnie - bardzo często się liże, gryzie, drapie.

Postaram się załączyć zdjęcie, które będzie pokazywało rodzaj zmian skórnych.Obrazek
Obrazek

Proszę w miarę możliwości o identyfikację schorzenia, przynajmniej do czasu udania się do weterynarza.
Proszę o kontakt: GG 190500 lub adam.pelc82@wp.pl
katowiczanin

19 września 2012, 19:10

Przepraszam, ale mam problem z dodaniem zdjęć.

Zdjęcia pod linkiem:
https://picasaweb.google.com/1080323432 ... 8815165042
https://picasaweb.google.com/1080323432 ... 9341183138

Pozdrawiam
Adam
SleepingSun

19 września 2012, 19:39

Nie było ostatnio zmiany karmy? co weterynarz na szczepieniu powiedział?
isabelle30

19 września 2012, 19:59

Ten pies od kilku lat dostaje tylko kurczaka z ryzem? :shock:
katowiczanin

19 września 2012, 21:48