Mój 3-miesięczny labradorek wcina Eucanube az mu się uszy trzesą , Royala nie mieli w moim sklepie , no własnie wcina tak dobrze ,że w ciągu miesiaca podwoił swoją wagę ,waży 10 kg czy to tak ma być ???,
kurcze szczeniaczkiem był jakies 2 dni , a potem zacząl rosnąc i rosnąc i rosnąć . Proszę o radę.
Drugie pytanie brzmi jak często można go kąpać , biszkoptowe futerko jest juz nieco brudniutkie i co z pazurami , obcinać ???
labradorek
Nie znam się na labach, ale jeśli podajesz mu tyle ile powinna wynosić dzienna dawka to chyba dobrze
Pazury obcinać trzeba, jeśli pies nie ma mozliwości ich ścierania. Kąpać można w szamponie dla szczeniąt, uważaj na uszy i oczy przy kąpieli
Pazury obcinać trzeba, jeśli pies nie ma mozliwości ich ścierania. Kąpać można w szamponie dla szczeniąt, uważaj na uszy i oczy przy kąpieli
co do przyrostów wagowych to bardzo cięzko bez obejrzenia tego psa powiedzieć, bo labek nie jest równy labkowi. Przejrzyj nasze archiwa p.Boguś kiedyś brdzo rozsądne normy wagowe podał dla lbków. Co do mycia psa, myj go wtedy gdy tego wymaga.
- morski.kac
- Kontakt:
mycie = kąpanie w szamponie ?
czy mycie to tylko woda, ew przecieranie mokrym recznikiem?
mnie wet zabronil używania "detergentow" do 6 mies.
czy mycie to tylko woda, ew przecieranie mokrym recznikiem?
mnie wet zabronil używania "detergentow" do 6 mies.
Możesz go przetrzeć ręcznikiem zwilżonym wodą z szamponem(ja kupiłem szampon dr seidla dla szczeniaków)
Pozdrawiam
Ps trochę to dziwne do 6 miesięcy nie myć,a co zrobić jak wytarza się w błotku
Pozdrawiam
Ps trochę to dziwne do 6 miesięcy nie myć,a co zrobić jak wytarza się w błotku
- morski.kac
- Kontakt:
no wlasnie sie zastanawialam co zrobic jak jakies blotko sie znajdzie, ale tyle sie naczytalam i nasluchalam, ze juz mi glowa puchnie i glupieje powoli.
czyli jednak przecierac z szamponem, a kąpać bez?
czyli jednak przecierac z szamponem, a kąpać bez?