Nie wiem gdzie się podział dział odnośnie zamówień z Krakvetu. Więc piszę tu.
11 sierpnia zrobiłam zakupy. W tym dniu zrobiłam przelew. Pojechałam na urlop, spodziewałam się paczki, uprzedziłam sąsiadów. I co? Wracam, paczki nie ma!
Zadzwoniłam kilka dni temu. Jeszcze w miarę spokojna. Pani coś się miotała w podaniu powodów nie wysłania paczki, ale zapewniła, że dzisiaj (czyli w dzień rozmowy) lub na drugi dzień zostanie wysłana. Ok. Czekam dwa dni. Dzwonię znowu. I co się okazuje - PACZKA NIE ZOSTAŁA WYSŁANA. Przez 3 tygodnie! A dodatku pani obwieściła, że nie mają karmy, którą zamówiłam. O co chodzi??? Jakie są powody tego, że przez 3 tygodnie nie dostałam zamówienia??? Bo żadna z pań nie wyjaśniła tego.
Zamówienie z Krakvetu - kpina!
-
- Posty:2
- Rejestracja:26 sierpnia 2010, 15:24
Zamówienie w końcu dotarło.. niekompletne.. Po kilku dniach dosłali resztę... To były najgorsze zakupy w tym sklepie. I praktycznie ostatnie dwa zamówienia były nie takie, bo nie było w paczce wszystkiego co zamówiłam. A już do szału doprowadza mnie sytuacja, kiedy dzwoni ktoś, mówi, że nie ma jakiejś tam karmy. Ja mówię, że nie ma problemu, może być inny smak, taki, który mają. I co? No i nie wysyłają tej karmy, bo jej nie mają.. Paranoja..
Czy tak trudno zapisać informacje? To po co dzwonią? Niech wysyłają paczki na chybił-trafił i już.
O ile mniej by mieli strat i roboty, gdyby rzetelnie traktowali zamówienia i informacje uzyskane przez telefon.
Aha. Co do ostatniego zamówienia, to w ramach rekompensaty dostałam zwrot 10% wartości zamówienia. Tyle, że bardziej zależy mi na szybkości i kompletności niż odkręcaniu później wszystkiego i marnowaniu czasu na przypominanie i sprawdzanie.
Czy tak trudno zapisać informacje? To po co dzwonią? Niech wysyłają paczki na chybił-trafił i już.
O ile mniej by mieli strat i roboty, gdyby rzetelnie traktowali zamówienia i informacje uzyskane przez telefon.
Aha. Co do ostatniego zamówienia, to w ramach rekompensaty dostałam zwrot 10% wartości zamówienia. Tyle, że bardziej zależy mi na szybkości i kompletności niż odkręcaniu później wszystkiego i marnowaniu czasu na przypominanie i sprawdzanie.
ja tylko się dołączę z uwagą o nowej firnie kurierskiej - jedna wielka kpina i porażka! Kurier zadzwonił do mnie o 8 rano że przywozi mi przesyłkę, po mojej informacji że jestem w pracy i będę dopiero o 17 z wielką pretensją poinformował mnie że owszem będzie. Przyjechał i ...... odmówił wniesienia mi paczki do domu (mieszkam na trzecim piętrze). To przepraszam bardzo, ale po co mam robić zamówienie z dostawą do domu skoro usługa nie zostaje wykonana - no chyba że "dostawa do domu" oznacza przywiezienie i przyniesienie paczki "pod klatkę schodową". Już nawet nie chcę mówić o nieuprzejmości tego kuriera. Nie wiem jakie doświadczenia mieli klienci z poprzednią firmą ale ja nie mogę powiedzieć złego słowa. Zawsze kurier dzwonił i pytał o której będe w domu, paczkę wnosił bez problemu na trzecie piętro (nie ważne było czy waży 20 - 30 kg czy więcej). A tu 29 kg stanowił problem
zadzwoniłam owszem do hurtowni, ale ponieważ był to piątek więc już nic nie załatwiłam (oprócz tego że teoretycznie miałam otrzymać paczkę w poniedziałek) niestety na paczkę poczekałam sobie do środy (złośliwość ??) ale tym razem wniósł mi pod same drzwi. A teraz się zastanawiam nad dalszymi zamówieniami - czy nadal korzystać z krakvetu ....
-
- Posty:3
- Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
- Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA
Witam, piszę po raz pierwszy, chciałabym zamówić karmę dla psa. Po przeczytaniu postów zwątpiła w sens składanie zamówienia w tym sklepie. Wobec powyższego mam pytanie czy w dalszym ciągu są problemy z realizacją zamówienia,czy dotyczy to wszystkich karm czy tylko specjalistycznych. Jaki jest czas oczekiwania. Pozdrawiam, wszystkich życzę pomyślności w 2011 )
Aniu, ja składałam zamówienia w krakvecie juz wielokrotnie ( chyba 7 razy) Tylko raz czekałam na przesyłkę tydzień. Trzeba mieć na uwadze fakt , ze krakvet ma bardzo duzo zamówien. Jestem pewna ,ze jest ich ponad 100 dziennie! Więc trzeba byc wyrozumiałym i zamówień nie robic na ostatnią chwilę. Wg mnie to bardzo solidna firma! Wszystkim polecam zakupy w Krakvecie.
Czas oczekiwania to 2-3 dni. Jesli dłużej , to informują telefonicznie.
Czas oczekiwania to 2-3 dni. Jesli dłużej , to informują telefonicznie.
-
- Posty:3
- Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
- Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA
Dziękuje asiryś, kiedyś też zamawiałam i nie miałam problemów. Zaryzykuję. Anna )
-
- Posty:3475
- Rejestracja:12 listopada 2009, 20:36
Kilka razy zamawiałam w krakwecie. I kilka razy czekałam znacznie dłużej niż 2-3 dni. Nigdy nie dostałam kompletnego zamówienia. Zawsze czegoś brakowało. W końcu zrezygnowałam z tego sklepu. Po co mam się denerwować skoro jest przynajmniej parę sklepów w których zamawiając karmę rano mam ją tego samego dnia wieczorem?
-
- Posty:3
- Rejestracja:18 listopada 2008, 18:52
- Lokalizacja:ZDUŃSKA WOLA
Witam
Złożyłam zamówienie 11.01 grubo po godzinie 20. 00. Przesyłka dotarła 14.01. cała i w komplecie przed godziną 12,00. Jestem bardzo zadowolna. Sunia równiez. )
Złożyłam zamówienie 11.01 grubo po godzinie 20. 00. Przesyłka dotarła 14.01. cała i w komplecie przed godziną 12,00. Jestem bardzo zadowolna. Sunia równiez. )
7 stycznia złożyłam zamówienie na kwotę 400zł. 11 stycznia towar dostarczono, lecz zapomniano o 30 kg karmy dla psa. Były tylko saszetki dla kota, a kwota pobrania jak za całość. Paczki nie odebrałam, złożyłam reklamację. Kilka tel. z obietnicą, że już wysyłają. Kilka maili z przeprosinami. Dzisiaj następny tel. dotyczący zamówienia. Okazało się, że saszetki, które już były dla mnie spakowane skończyły się i nie mogą mi dosłać. Pewnie dlatego, że jak zamawiałam były w promocji, a ta już się skończyła. Jestem bardzo ciekawa co się stało, że sprzedano karmę, która już była dla mnie spakowana.
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości