Czemu macie tak drogo?

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

ketyso FCI
Posty:7
Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
Lokalizacja:warszawa

27 maja 2007, 22:27

Zgadzam się z tymi którzy uważają że jest drogo, bo jest bardzo drogoooo, ja za karmę Hill's Pappy Lamb & Rice w sklepie internetowy w którym transport jest gratis na terenie całej polski płacę 209 zł a w krakvet.pl kosztuje 265 zł taka różnica to dla mnie czyste ździerstwo, na pw podam adres każdemu chętnemu który chce porównać ceny bo ja tylko porównywałam Hill's, bo ich używam. Nadmienię że korzystam z tamtej firmy i jestem zadowolona z ich usług. Więc pisanie że jesteście najtańsi powiem delikatnie to nadużycie.
ATA
Posty:3042
Rejestracja:30 grudnia 2005, 16:56

27 maja 2007, 23:41

A nie wolisz najpierw wysłać ten adres do p. Marka i kupić wspomnianą karmę w Krakvecie 2% taniej niż tam? Zawsze można ponegocjować :wink:
Ostatnio zmieniony 29 maja 2007, 14:05 przez ATA, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

28 maja 2007, 21:42

Zgadzam się z tymi którzy uważają że jest drogo, bo jest bardzo drogoooo, ja za karmę Hill's Pappy Lamb & Rice w sklepie internetowy w którym transport jest gratis na terenie całej polski płacę 209 zł a w krakvet.pl kosztuje 265 zł
wystarczyło przy zamówiniu w krakvecie podac link do sklepu z tanszą karmą krakvet obniza cene jeszcze o /w. %
to dla mnie czyste ździerstwo, na pw podam adres każdemu chętnemu
a wiesz co jest dla mnie czystym zdzierstwem? dorabianie sie na pojemnikach które firmy dają gratis.W krakvecie pojemnik royala dostałam za DARMO :!: :!: TEN SAM POJEMNIK widziałam w ofercie innego sklepu za ponad 30 zł.
ketyso FCI
Posty:7
Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
Lokalizacja:warszawa

29 maja 2007, 12:42

Pojemnik kupuje sie raz, a karmę ciągle i jak kupię karmę za 209 zł (stała cena nie promocja) + pojemnik jednorazowo za 30zł to i tak wychodzi mi taniej bo to 239 zł a nie 265 zł a potem to już sama karma więc i tak jestem na plusie a poza tym w tym sklepie o którym myślę też przy zakupie niektórych karm dostaje się pojemnik gratis, a jak będę teraz potrzebowała karmy to wyślę zapytanie do krakvet i zobaczę czy będą mi chcieli sprzedać po cenie jaka by wynikała z ich promocji czyli 209 zł minus 2%. A ile osób nie zna tanich sklepów internetowych, albo wchodzi i wierzy zapewnieniom że krakvet jest najtańszy i kupuje u nich po ich cenach nawet jak mają 5% zniżki to i tak wychodzi, dużo drożej, jaką marżę muszą mieć jeżeli różnica w cenie jest około 50 zł na worku. Dla mnie jest to nieuczciwe, a na tym forum chyba można mieć własne zdanie czy jak ktoś ma inne to powinien się nie udzielać?
Awatar użytkownika
boguś
Posty:220
Rejestracja:20 września 2006, 18:11
Lokalizacja:Zielona

29 maja 2007, 13:53

Jasne że możesz mieć swoje zdanie,wydaje mi się że slogan najtańszy sklep jest zgodny z prawdą mi zawsze sprzedają taniej niż u konkurencji,niestety jak ktoś nie czyta regulaminu i kupuje po cenie na stronie to może czuć się zawiedziony
Gość

29 maja 2007, 13:58

od dłuższego czasu kupuje tylko i wyłącznie w krakvecie zawsze ale to zawsze gdy podałam link do tanszej karmy otrzymałam ją o 2% taniej dostałam tez puszkę na samkołyki, duze wiadro i tu nie chodzi o 30 zł ale o sam fakt ze krakvet nie sprzedaje produktu w który nie inwestuje a daje go ludziom za darmo jakby na to nie patrzeć szczytem chamstawa jest sprzedawac wiadra które producent daje za darmo jesli taki sklep jest zdolny do czegoś takiego to mozna sie po kims takim spodziewac wszystkiego! :!: z próbkami karm jEsli tylko były tez nigdy nie miałam kłopotów zawsze je dostawałam zdarzyło sie ze były dołączone bez proszenia :wink: o wyskokiej kalsy obsłudze nie wspomne bo to rzecz oczzywista,a marudna ze mnie klientka :wink:
ketyso FCI
Posty:7
Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
Lokalizacja:warszawa

05 czerwca 2007, 21:41

Teraz nie piszę teoretycznie, bo postanowiłam zamówić karmę i oto moje wnioski. Owszem za karmę zapłaciłam o 5 zł taniej niż w firmie w której zamawiałam dotychczas, ale to wszystkie korzyści jakie miałam z tej transakcji. Pojemników jak widać dla mnie nie starczyło bo nie dostałam, próbek też, niczego nie dostałam, poza karmą w sfatygowanym starym opakowaniu (w mojej firmie już od dawna dostaje w nowych opakowaniach które mają zamknięcie dzięki czemu karma nie wietrzeje) i w dodatku karma okazała się być przeterminowana co pokazuje na poniższym zdjęciu
Obrazek

niestety zamawiałam karmę 30.05.2007 roku a otrzymałam ją dziś czyli 05.06.2007 i to tylko dlatego, że kurier się zlitował nad moimi szczeniakami i po raz drugi przyjechał (pierwszy raz był w godzinach kiedy zazwyczaj jest się w pracy - 10 rano oczywiście nikt wcześniej nie zadzwonił aby ustalić godziny odbioru) inaczej musiałabym na biegu coś kupować, bo poprzednie opakowanie rano mi sie skończyło a szczeniaki muszą jeść, przez to całe zamieszanie przy kurierze nie sprawdziłam daty dopiero jak otwierałam coś mnie tknęło, bo już od co najmniej roku Hill's stosuje nowe opakowania.I okazało się że termin skończył sie w maju. Tak więc za 5 zł mniej dostałam karmę która powinna być już wycofana ze sprzedaży czyli bezwartościową. To był mój pierwszy kontakt z KRAKVET i ostatni, ja w przeciwieństwie do wielu z was mam inne pojęcie o profesjonaliźmie i standartach świadczonych usług, wolę zapłacić kilka złotych więcej a dostać to za co płacę a co do pojemników bo ciągle ich używacie jako argumentu przemawiającego za uczciwością KRAKVETU to firma w której kupowałam dotychczas jak się kupi dwie karmy też daje gratis pojemnik i szkoda że nie pomyśleliście, że nie wszystkie firmy produkujące karmy dają pojemniki za darmo niektóre traktują je jak produkt handlowy i sprzedają.
Awatar użytkownika
Marek
www.krakvet.pl
Posty:78
Rejestracja:29 września 2004, 13:48

05 czerwca 2007, 22:13

Szanowna Pani,


Tak jak napisalem Pani w mailu - jeszcze raz najmocniej Pania przepraszamy za te wpadke - osoba za to odpowiedzialna poniesie konsekwencje i zapewniam, iz zrobimy wszystko aby taka sytuacja miala miejsce w naszym sklepie po raz ostatni...

W dniu jutrzejszym wysylamy do Pani karme ponownie oczywiscie juz z odpowiednia data...



Jeszcze raz bardzo Pania przepraszamy i dziekujemy za wyrozumialosc...





Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
ketyso FCI
Posty:7
Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
Lokalizacja:warszawa

06 czerwca 2007, 12:47

Miło mi, że reakcja jest tak szybka, szkoda, że akurat przy pierwszym zamówieniu miał miejsce taki incydent, ale sposób w jaki chcą Państwo załatwić tą sprawę wskazuje, że traktują poważnie swoich klientów, może jednak nie będzie to pierwszy i ostatni kontakt z Państwa firmą :D
Szczególnie, że mimo swoich sceptycznych wypowiedzi odnośnie cen, pojemników, itp uważam że mają Państwo jedną zasadniczą rzecz którą górują nad większością sklepów a mianowicie czynnie pomagają Państwo zwierzakom w potrzebie i choćby dlatego warto byłoby u Państwa kupować.
Awatar użytkownika
Marek
www.krakvet.pl
Posty:78
Rejestracja:29 września 2004, 13:48

06 czerwca 2007, 12:54

Witam,

Prosze mi wierzyc, iz wszyscy staramy sie najlepiej jak potrafimy aby kazdego Klienta w pelni usatysfakcjonowac i aby byl zadowolony z korzystania z naszych uslug - mamy nadzieje iz zle wrazenie przy pierwszym zamowieniu zniknie po otrzymaniu nowej pelnowartosciowej karmy :)


Zapewniam rowniez, iz ze swojej strony zroibmy wszystko aby nie dopuscic nigdy wiecej do podobnej sytuacji...



Jeszcze raz bardzo dziekujemy za wyrozumialosc...




Gorąco pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
Gość

11 czerwca 2007, 18:35

Po takim pierwszym wrażeniu, trudno mi będzie zaufać ( mam nadzieję że takie wpadki nie zdarzają się często)
Sklep wygląda naprawdę nieźle,
(dowiedziałam się o was przez znajomego), lecz na razie prześledzę tylko waszą ofertę...
Awatar użytkownika
Marek
www.krakvet.pl
Posty:78
Rejestracja:29 września 2004, 13:48

11 czerwca 2007, 18:52

Szanowny Panie,


Oczywiscie robimy wszystko, aby "wpadki" zadazaly sie jak najrzadziej, jednak niestety czasami maja one miejsce... Wowczas jednak kazda taka sytuacja/reklamacja zawsze rozpatrywana jest na korzysc Klienta :)





Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
ketyso FCI
Posty:7
Rejestracja:27 maja 2007, 21:37
Lokalizacja:warszawa

13 czerwca 2007, 10:31

Dziś otrzymałam przesyłkę i tym razem jestem zachwycona obsługą, nie tylko otrzymałam karmę z którą wszystko jest w porządku, ale i pojemnik i próbki i do tego firma kurierska też wykazała się profesjonalizmem szybko dostarczyła przesyłkę, wcześniej umawiając się na termin dostawy. Jeżeli takie są standarty obsługi to nie dziwią mnie te pochlebne opinie forumowiczów. Uznaje, że cały incydent był po prostu jednorazową wpadką, która może zdarzyć się najlepszym. Liczę, że dalsza współpraca będzie przebiegać bez niespodzianek, pozdrawiam :D
ATA
Posty:3042
Rejestracja:30 grudnia 2005, 16:56

13 czerwca 2007, 10:39

Rzeczywiście takie są standardy obsługi w Krakvecie, a małe wpadki są w taki sposób rekompensowane, że czasem po cichu chciałoby się, żeby częściej się mylili :lol: :lol: :lol: Ja złożyłam już dwadzieścia parę zamówień i za każdym kolejnym razem jestem zdumiona, że potrafi być jeszcze lepiej niż poprzednio :wink: Zaznaczam tylko, że jestem z Krakowa, a tu z dowozem jest o niebo lepiej niż gdzieś W Polsce.
Awatar użytkownika
Marek
www.krakvet.pl
Posty:78
Rejestracja:29 września 2004, 13:48

14 czerwca 2007, 18:14

Witam,


Bardzo sie cieszymy ze juz wszystko jest w porzadku i najserdeczniej Wam dziekujemy!!!! :)





Pozdrawiamy,
Zespół Krakvet
Marek Batko
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości