Po prostu jestem osobą, która sama ma pewien problem z psem, którego nie zwalczałam na początku, a teraz musimy ćwiczyć podwójnie, tracąc dużo energii i czasu. Nie pozwól na to, bo jak dzieciaczek się urodzi to czasu będziesz miała coraz mniej i wtedy będzie dopiero klops.
Powodzenia Ci w takim razie życzę z psem! W razie problemów pisz. Wiele wypowiedzi jest nacechowanych silnymi emocjami, ale myślę, że i tak z tego forum możesz się sporo dowiedzieć, a i znajdą się duszyczki, które wszystko wytłumaczą, co i jak
Pytanko jeszcze odnośnie jedzenia: Co psiak dostaje do jedzenia obecnie? Ewentualnie jaką karmę?
Problem z labradorem!
Karma Acana puppy large breed. W hodowli jadał eukanubę. Osobiście nie znam się na karmach.
-
No dobra... ja też byłam bardzo grzeczna i poprawna politycznie...Gość pisze:Byłam grzeczna, ale widzę, że ktoś tu jest mocno niewychowany. Byłaś na moim podwórku? Znasz mnie żeby pisać, że mieszkam na śmietniku? Widzę również, że wiesz co to znaczy RZĄD a nie grządka. O zgrozo od kiedy sad dzieli się na grządki? Rozczaruje Cię. Przydomowy ogródek to nie to samo co hektary sadu, a wyrzucanie zieleniny jak obierki czy zgniłe warzywa ma coś na celu, ale nawet nie będę się rozpisywać, bo w końcu mnie doskonale znasz i wiesz, że moje dziecko będzie jadło śmieci, mój pies jest spasiony i niewychowany, a ja mieszkam na śmietniku. Prosiłam o pomoc z psem, a nie o ocenę czystości mojego podwórka. W żadnym z moich postów nikogo nie obraziłam, ani nie oceniłam, więc nie rozumiem czemu Ty tak postępujesz. Powinnaś się martwić o SWOJE dzieci, i o ich wychowanie, bo patrząc na to co na mnie wypisujesz może być z tym krucho.