Krakvet - sklep internetowy
Wszystkie kategorie
Krakvet Karma dla kota Mokra karma dla kota KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak - mokra karma dla kota - 135 ml

Kattovit-Niere-Renal-Drink-z-Kurczaka-135ml.jpg

Producent  KATTOVIT
Produkt Produkt niedostępny
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ACTION S.A., Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zapewnienia kontaktu, świadczenia naszych usług, wykonania obowiązków prawnych bądź realizacji innych umów przez okres niezbędny do realizacji w/w celów z uwzględnieniem przepisów prawa.
  2. Podając adres poczty elektronicznej zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie adresu w celu powiadomienia o dostępności produktu, ale nie dłużej niż przez 30 dni. Więcej o przetwarzaniu danych osobowych i przysługujących prawach znajduje się w Polityki Prywatności.

KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak - mokra karma dla kota - 135 ml

KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak to dietetyczny, pyszny napój i mokra karma dla kotów dorosłych w jednym, wspomaga czynność nerek w przypadku przewlekłej niewydolności nerek na późnych etapach choroby. Specjalnie skomponowana receptura karmy uzupełniającej, napoju zapewni zdrowie nerek i witalność, a także nawodni Twojego pupila.

Wysokiej jakości składniki odżywcze, witaminy i minerały zawarte w mokrej karmie, zostały starannie dobrane, aby wspierać zdrowie nerek i opóźniać postęp choroby. Ograniczona ilość wysokiej jakości białka i fosforu, chroni przed nadmierną utratą mięśni i zabezpiecza przed wzmożoną produkcją toksyn, spowalniając rozwój choroby. Ponadto podwyższony w mokrej karmie KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak, poziom kwasów tłuszczowych omega-3 z EPA i DHA, poprawia ich funkcjonowanie przy zaawansowanych stadiach rozwoju choroby, niewydolności nerek.

Mała zawartość sodu pozytywnie wpływa na zdolność do regulowania zawartości tego pierwiastka przez objęte procesem chorobowym nerki, ograniczając tym samym ryzyko nadciśnienia.

To doskonałej jakości napój dla kota z:

• Chorobami nerek.

• Dla kotów stosujących w diecie ograniczona podaż sodu.

• Chorobą wątroby (Encefalopatią).

• Przy przewlekłej niewydolności mięśnia sercowego.

• Przy tworzeniu się kamieni moczanowych.
  • Mokra karma KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak nie nadaje się dla:

• Kotów, które muszą mieć w swojej diecie zapewnioną dużą ilość białka i fosforu.

• Podczas ciąży i laktacji.

• W okresie wzrostu i rozwoju.

• Karma z wysokiej jakości serii KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak, pomaga w profilaktyce zdrowia nerek. Dzięki karmie Niere/Renal Drink, mruczek będzie miał zapewnioną smakowitą i odżywczą dietę na czas kuracji. Choroby nerek u kotów to coraz częściej spotykane schorzenie, na które wpływa wiele czynników, nie wolno lekceważyć ich objawów, dlatego specjalnie opracowana weterynaryjna formuła KATTOVIT Niere/Renal Drink, mokra karma dla kota, umożliwia jego właściwe dożywienie i nawodnienie w trakcie choroby.

Zalety produktu KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak - mokra karma dla kota - 135 ml:

• Wspomagająca czynność nerek w przypadku przewlekłej niewydolności nerek.

• Oferowana przez Purina Pro Plan karma mokra dla kota, zmniejsza ryzyko powstawania kamieni moczanowych.

• Pomaga zminimalizować utratę mięśni.

• Dodatkowe nawodnienie.

• Zapobiega powstawaniu zbyt dużej ilości toksyn.

• Zmniejszona ilość fosforu i sodu.

• Umiarkowany poziom tłuszczu i kalorii, który zapewnia KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak mokra karma dla kota, pomaga w utrzymaniu idealnej masy ciała.

• Jest lekkostrawna i odżywcza, a także wysoce smakowita.

• Skład:

Sos mięsny, filet z piersi z kurczaka (4%), produkty uboczne pochodzenia roślinnego, składniki mineralne i witaminy.

Składniki analityczne:

Białko surowe 1,9%, tłuszcz surowy 0,5%, włókno 0,4%, popiół surowy 0,8%, wilgotność 96%.

Wartość energetyczna: 13 kcal.

Zalecane dzienne dawkowanie:

Napój, mokra karma KATTOVIT Niere/Renal Drink to posiłek uzupełniający dla dorosłego kota.

Jak Podawać, KATTOVIT Niere/Renal Drink?

Zdrowa, uzupełniająca karma dla kotów 135 ml g jest zamknięta w wygodnej puszce, dzięki czemu jest bardzo łatwa do podania. Można ją serwować ukochanemu pupilowi, samodzielnie lub jako dodatek do suchej karmy. Dzienna porcja powinna być dostosowana do wagi, wieku i poziomu aktywności kota. Zaleca się przechowywanie otwartego produktu w lodówce i zużycie w ciągu maksymalnie 48 godzin.

Specyfikacja

Popiół surowy 0,8%
    Stan produktu Nowy

Opinie

Krakvet umożliwia wyrażanie opinii także osobom, które nie nabyły w nim towarów lub usług i tym samym nie zapewnia, aby opinie pochodziły wyłącznie od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.

Trwa wczytywanie...

Zadaj pytanie: KATTOVIT Niere/Renal Drink Kurczak - mokra karma dla kota - 135 ml

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ACTION S.A., Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu zapewnienia kontaktu, świadczenia naszych usług, wykonania obowiązków prawnych bądź realizacji innych umów przez okres niezbędny do realizacji w/w celów z uwzględnieniem przepisów prawa. Więcej o przetwarzaniu danych osobowych: Polityka prywatności.