Jak to się zaczeło....?

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

Awatar użytkownika
Nika81
Posty:54
Rejestracja:17 maja 2007, 10:54
Lokalizacja:Wrocław

24 maja 2007, 10:41

Czy może być tak? :D
Chodzi mi o zdjątko.
Awatar użytkownika
Ulla
Posty:255
Rejestracja:29 marca 2006, 00:05
Lokalizacja:Kraków
Kontakt:

24 maja 2007, 10:45

SUPER!! :lol:
I zdjątko kici śliczne i to, że już nie wystajesz :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Nika81
Posty:54
Rejestracja:17 maja 2007, 10:54
Lokalizacja:Wrocław

24 maja 2007, 11:10

Apropo tematu tego wątku. Jak pisałam wcześniej jestem początkującą kociarą. Od września zeszłego roku dzielę życie z kicią. Każdego dnia zakochuję się w niej coraz bardziej. To ja przyszłam do jej życia a nie ona do mojego. Zawsze miałam styczność ze zwierzętami...konie, psy...a koty...?Były gdzieś obok...albo pies je zauważał na ulicy albo były mieszkańcami stajni. Tyle miałam z nimi styczności. Od kiedy kicia zaraz po Drugiej Połówce stała się ważna w moim życiu inaczej na nie patrzę. Widzę zmiany w jej zachowaniu, od kiedy (4 dni) jest kicią wychodzącą na ogródek jest szczęśliwsza. Nie wiedziałam, że będzie to mialo dla niej tak duże znaczenie. Uwielbiam patrzeć jak co kilkanaście minut wraca do mnie biegiem, kita w górę i miałczy. Pada wtedy na podłogę i zaczyna się tarzać i pokazuje mi:"Widzisz?Jestem weselsza, bo na dworze tyle ciekawych rzeczy się dzieje i zawsze mogę do Ciebie wrócić"
Dla mnie to cały czas początki...
Awatar użytkownika
Amika
Posty:1628
Rejestracja:26 listopada 2006, 20:24
Lokalizacja:Chełm

24 maja 2007, 11:35

Nika, Twoja kicia ma piękny, rozumny pysio. A to jej oczy są niesamowite :D . Wygląda jakby słuchała czegoś bardzo ciekawego :D
Ostatnio zmieniony 24 maja 2007, 11:36 przez Amika, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ewa1003
Posty:81
Rejestracja:10 lipca 2006, 13:52
Lokalizacja:Kraków
Kontakt:

24 maja 2007, 11:36