Jak sobie poradzić po stracie psa.....

Tutaj poruszamy tematy nie objęte w innych działach.

Moderatorzy:Robert A., Jarek

ania05

20 stycznia 2012, 20:21

Mnie tez wydawało się że oszaleję .....jestem z zawodu pielęgniarką i widziałam już wiele nieszczesc ludzkich ale nie potrafiłam i nie potrafię pogodzić się z odejściem moich piesków .Jak bierzemy małego szczeniaczka czy też trochę starszego psa nie myślimy że kiedyś przyjdzie dzień że trzeba będzie się rozstac często w bólu i cierpieniu i jego i naszym .Jak usypiałam moją sunię Funię ukojeniem dla mnie było to że już nie cierpi że już jest spokojna .Miała niewydolność nerek i póki było jako tako i nie cierpiała pozwoliliśmy jej żyć chociaż codziennie zabiegi ,zastrzyki i kroplówki też były dla nas i dla niej obciążeniem .Dla nas oczywiście psychicznym bo na pewno nie finansowym .Ale nadszedł dzień kiedy z godziny na godzinę zaczeła słabnąć ,tracić świadomość po czym ją znowu odzyskiwała nie miała siły nawet stanąć na łapkach ,dosłownie z minuty na minutę ,aż zaczeła płakac z bólu ...wtedy nie czekaliśmy już ani chwili ,zadzwoniliśmy po lekarza i ....koniec .Zanim przyjechał leżałam koło niej na dywanie i trzymałam ją za łapkę a ona na mnie patrzyła i kwiliła .myślałam że serce mi pęknie ..nawet teraz po pół roku łzy leca mi jak to pisze .Nie da się opisac tego żalu i strachu żadnymi słowami .On po rostu jest w sercu .Też miałam wyrzuty sumienia że nie dość czasu jej poświęcałam ,że może za mało spacerów że za mało uwagi chociaż wiem że nie jeden człowiek nie ma tak jak miała ona .Pełna piska ,spanko na kanapie ,pieszczoty ,spacery .Ale i tak miałam rozterki że mogłam więcej ,częściej ,lepiej .Twoja psinka żyła długo ,nie każdemu psu jest to dane i za to powinieneś dziękować losowi .Za to że tak długo mogliście żyć razem .Mnie też dużo dały wpisy innych osób bo dawały nadzieję że kiedyś ból zelży i tak się też stało .W Wigilię ryczałam jak głupia bo wszystko wróciło ...Zresztą teraz też ryczę ...niegdy nie będzi